تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3744535
شناسه : 3744535
تاریخ :
جناب پزشکیان، مواظب باش نشوی زرشکیان! اقتصاد ایران: با توجه به وقایعی که طی ۳سال گذشته در کشور اتفاق افتاد، مساله گشت ارشاد بیش از همیشه در انتخابات چهاردهم نسبت به ادوار گذشته مطرح شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

برترین‌ها: با توجه به وقایعی که طی ۳سال گذشته در کشور اتفاق افتاد، مساله گشت ارشاد بیش از همیشه در انتخابات چهاردهم نسبت به ادوار گذشته مطرح شد. پیروزی پزشکیان در انتخابات، نویدبخش این موضوع بود که شاید بشود این مساله را به مرور زمان حل کرد. انتشار عمومی فیلم بازداشت خشونت‌آمیز دختران نوجوان توسط نیرو‌های پلیس، خیلی زود تبدیل به نخستین آزمون بزرگ رئیس‌جمهور شد.

حساب رسمی توئیتر پزشکیان در دوران مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری در پاسخ به شهروندی که از او درخواست تضمین برای ایستادن در برابر فیلترینگ و گشت ارشاد را کرده بود، نوشت: «تضمین می‌دهم که تمام دولت در برابر گشت‌های اجباری تمام قد بایستد.»

در همین رابطه حسین قدیانی، فعال سیاسی در مطلبی تحت عنوان «پزشکیان یا زرشکیان؟» در کانال تلگرامی خود نوشته است: جناب دکتر پزشکیان! ناظر بر وعده‌های‌تان، اگر به زودی نتوانید بر ارابه‌ی مرگی به نام گشت ارشاد نیز فیلترینگ مهر ختام بزنید، بی‌تعارف مردم زرشکیان صدای‌تان خواهند کرد. قطعاً حق ندارید بگویید که «در این دو مورد، فقط نظر من ملاک نیست» که ملت جواب‌تان خواهند داد: تازه الان متوجه این نکته شده‌ای؟ تویی که در همین حد هم قدرت چانه‌زنی نداری، با کاخ سفید چه خواهی کرد؟ پس دیدی حق با اکثریت ما بود که اصلاً در انتخابات شرکت نکردیم.

پ