تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3744508
شناسه : 3744508
تاریخ :
نصیرشلال: یک ویرانه تحویل گرفتم/ احتمالا نمی‌مانم اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان گفت: تیمی که به من تحویل داده شد اصلاً تیم نبود و یک ویرانه و خرابه بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان پس از پایان رقابت‌های دسته سنگین‌وزن و چهارمی علی داوودی اظهار داشت: داوودی تلاش خود را انجام داد و رقابت خوبی بود. حرکت دوم دو ضرب علی داودی می‌توانست مثل حرکت آخر میرمصطفی جوادی منجر به کسب مدال شود. خیلی فاصله افتاده بود و شرایط رقابت خیلی حساس بود و نتوانست این وزنه را بزند و چهارم شد.

وی در خصوص صحبت‌های علی داودی مبنی خالی شدن بدنش گفت: شرایطی هست که در تمرینات و مسابقات پیش می‌آید و این طبیعی است. مسابقه شرایطی را دارد که باید طبق برنامه‌ای گرم شد و به یک رکوردهای برسید. این موضوع چیز طبیعی است و بیشتر از خالی کردن منظورش حرکت سوم بوده است؛ چون فاصله بین حرکت دوم و سوم او بسیار کم بود و بیشتر نفسش برنگشت و این احساس به او دست داد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در مورد ادامه فعالیتش با تیم ملی پس از رقابت‌های المپیک گفت: صحبت‌هایی شده است و هنوز تصمیم خاصی نگرفتیم. از زمانی که این تیم را تحویل گرفتم تا امروز حدود یک سال شده است. روز گذشته به رئیس و نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفتم تیمی که به من تحویل داده شد اصلاً تیم نبود و یک ویرانه و خرابه بود. خیلی تلاش کردیم و در این مدت بچه‌ها خیلی به لحاظ رکوردی تغییر کردند و تیم خوبی برای مسابقات جهانی آماده شده است و به احتمال زیاد در خدمت تیم نباشم.

نصیرشلال در خصوص عملکرد میرمصطفی جوادی عنوان کرد: مصطفی خیلی خوب بود و در حرکت یک ضرب وقتی آرنج مصری درآمد بین حرکت او فاصله افتاد. توان بچه‌های ما در این حد هم نیست و یک مقدار بیشتر از توانش به خود فشار آوردند. 250 کیلوگرم علی و 217 مصطفی وزنه‌هایی بودند که بیشتر از توانشان بود. بچه‌ها بیشتر از توانش تلاش کردند و حدود 20، 30 کیلوگرم در این یک سال افزایش رکورد داشتند، اما متاسفانه خیلی با وزنه‌برداری دنیا فاصله داریم. سال‌ها در ایران کار نشده است و فکر می‌کنم حالا حالاها کار داریم. کار ما مشخص است از روزی که تحویل گرفتیم با چه کیلوهایی بوده است و با چه کیلوهایی تحویل خواهیم داد. وزنه‌برداری ایران نیاز به بیشتر دیده شدن و بیشتر حمایت شدن دارد تا عقب ماندگی سال‌های زیاد را جبران کند.

انتهای پیام/