تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744468
شناسه : 3744468
تاریخ :
حوزه هنری اعتقاد جدی و اساسی به لزوم تعامل با رسانه‌ها دارد اقتصاد ایران: زنجان-رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: حوزه هنری اعتقاد جدی و اساسی به لزوم تعامل با رسانه‌ها دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهدی کریمی بعد از ظهر شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر نمایندگی استان زنجان با بیان اینکه حوزه هنری اعتقاد جدی و اساسی به لزوم تعامل با رسانه‌ها دارد، گفت: مهمترین وظیفه حوزه هنری پرچم داری هنر انقلاب اسلامی است و همه کسانیکه دغدغه کشور خود را دارند انقلابی هستند و حوزه هنری به دور از همه سیاسی کاری‌ها مامنی برای همه هنرمندان است.

وی با تاکید بر اینکه حوزه هنری فضای گسترده و تأثیرگذار باری تربیت هنرمندان متعهد و توانمند است، افزود: همه افراد جامعه و هنرمندان با هر نگاهی در حوزه هنری جای دارند و دایره این حوزه محدود نیست و در حال حاضر برنامه‌های متنوعی در حوزه هنری کشور و زنجان در حال اجراست.

رئیس حوزه هنری استان زنجان در ادامه از آغاز اکران فیلم «در آغوش درخت» خبرداد و گفت: فیلم «در آغوش درخت» که کار مرکز سینمای حوزه هنری و یکی از این اقدامات است که اکران آن از روز گذشته در زنجان آغاز شده و دیدن آن به همه خانواده‌ها به خصوص زوجهای در آستانه طلاق توصیه می‌شود.

کریمی افزود: «در آغوش درخت» به کارگردانی و نویسندگی «بابک لطفی خواجه پاشا» تهیه شده است که در آن بحران زندگی کیمیا و فرید در ۱۲ سالگی ازدواجشان با نقش آفرینی مارال بنی آدم، جواد قامتی، روح الله زمانی و اهورا و رایان لطفی به تصویر کشیده شده است.

وی ادامه داد: این فیلم سینمایی در جشنواره گذشته فیلم فجر تحسین منتقدان را برانگیخت و جایزه بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم اول را دریافت کرد و علاوه بر استقبال مردمی در ایام جشنواره، اکران آن در این روزها با استقبال مردم رو به رو شد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینکه لوکیشن این فیلم در آذربایجان غربی ضبط شده است، افزود: برای تماشای این فیلم حتماً سانس ویژه برای خبرنگاران اختصاص خواهیم داد.