تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744449
شناسه : 3744449
تاریخ :
۵۰ فقره سند مالکیت در طرح نهضت ملی مسکن زارچ صادر شد اقتصاد ایران: یزد- رییس اداره ثبت اسناد و املاک زارچ از صدور ۵۰ فقره سند مالکیت در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان زارچ برای انتقال به افراد زیر نظر بهزیستی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، اسمعیل شیخی اظهار کرد: در راستای پویش خدمت بی‌منت و رضایت مردم در سال جاری، موفق به صدور سند ۸۱ هکتاری نهضت ملی جوانان در ابتدای سال شدیم.

وی افزود: رفع مشکل مرزی شهرک محمد آباد و صدور ۲۰۰ سند مالکیت به نام بنیاد مسکن، صدور اسناد اوقاف به‌ویژه حسینه‌ها و مساجد از دیگر فعالیت‌های اداره ثبت اسناد زارچ در سال جاری بوده است.

رییس واحد ثبتی زارچ با اشاره به صدور سند مالکیت داداستری قنات بزرگ و جهانی زارچ تصریح کرد: بعد از تلاش‌های چند ماهه به‌ویژه در روزهای تعطیل و در قالب نذر خدمت و فعالیت‌های جهادی نوبت به صدور اسناد ۵۰ قطعه‌ای از قطعات طرح نهضت ملی به نام سازمان ملی زمین و مسکن که برای انتقال به افراد زیر نظر بهزیستی از چندین ماه قبل در نظر گرفته شده بود رسید و نتیجه مثبت حاصل شد.

شیخی با تقدیر از همکاران این واحد ثبتی در جهت صدور اسناد و رفع مشکل مسکن و رضایت مردم شهرستان اظهار امیدواری کرد: تا با توجه به اجرای قانون الزام به ثبت رسمی معاملات غیرمنقول، کار اجرای قانون حدنگاری و صدور اسناد مالکیت کاداستری در زارچ تسریع شود.