تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744446
شناسه : 3744446
تاریخ :
افزایش مشارکت مردم در حوزه مطالبات منابع طبیعی با همت خبرنگاران اقتصاد ایران: بیرجند- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: آگاهی بخشی و افزایش مشارکت مردم در حوزه مطالبات منابع طبیعی با تلاش و کمک خبرنگاران ممکن می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نصرآبادی ظهر شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر خراسان جنوبی ضمن تبریک روز و هفته خبرنگار از تلاش‌های صورت گرفته برای انعکاس اخبار این حوزه تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: حوزه منابع طبیعی شرایط و حساسیت‌های خاص خود را دارد و وقتی ما از بیابان به عنوان کانون بحران فرسایش بادی نام می بریم شاید بسیاری از اشخاص جامعه عمق موضوع را درک نکنند ولی خبرنگاران با مطالبه گری و طرح موضوعات این مطالب را به خوبی منتقل می‌کنند.

نصرآبادی با تأکید بر اینکه آگاهی بخشی و افزایش مشارکت مردم در حوزه مطالبات منابع طبیعی با تلاش و کمک خبرنگاران ممکن می‌شود، بیان کرد: از طرف دیگر مطالبات مردم از ما به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی نیز توسط رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره تأکید بر اینکه هدف همه ما توسعه پایدار خراسان جنوبی گفت: این موضوع بدون توجه به حوزه منابع طبیعی و محیط زیست محقق نخواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی درباره طرح کاشت یک میلیارد درخت اظهار کرد: ما در خراسان در زمینه تولید نهال به هدف گذاری رسیده‌ایم و در زمینه کاشت نیز از ابتدای طرح یک میلیون و ۳۰۰ هزار نهال کاشت شده است.

نصرآبادی با اشاره به اینکه در این زمینه نیاز به مشارکت سایر دستگاه‌ها نیز داریم، ادامه داد: مشکل و مانع عمده ما در این زمینه بیشتر مباحث مالی و اعتباری است.