تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3744437
شناسه : 3744437
تاریخ :
ویدیو شگفت‌انگیز از شارژ ۳۰۰ وات ریلمی لو رفت؛ صفر تا ۱۷ درصد در ۳۵ ثانیه! اقتصاد ایران: ویدئو جدیدی از فناوری شارژ ۳۰۰ واتی ریلمی فاش شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ریلمی می‌خواهد ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) با برگزاری مراسمی فناوری شارژ ۳۰۰ واتی خود را رونمایی کند. 91Mobiles ویدئویی اختصاصی از سرعت شارژ گوشی ریلمی با شارژر ۳۰۰ واتی به‌اشتراک گذاشته است که در آن گوشی در مدت ۳۵ ثانیه از ۰ تا ۱۷ درصد شارژ می‌شود.

در ویدئو فاش‌شده، به ظرفیت باتری گوشی اشاره‌ای نمی‌شود و فعلاً نمی‌توان درک دقیقی از زمان شارژ کامل گوشی داشت.

ریلمی اولین برندی نیست که به فناوری شارژ ۳۰۰ واتی دست یافته است. برند ردمی متعلق به شیائومی سال گذشته فناوری شارژ ۳۰۰ واتی خود را به‌نمایش گذاشت که می‌توانست نمونه‌ی آزمایشی ردمی نوت ۱۲ را با باتری ۴,۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی از ۰ تا ۱۰۰ درصد، تنها در پنج دقیقه شارژ کند. با‌این‌حال، ردمی هیچ‌گاه موبایلی به‌صورت تولید انبوه با شارژ ۳۰۰ واتی عرضه نکرد.

مردی در میان دو شی عمدی بزرگ در وسط بیابان
Realme

انتظار می‌رود ریلمی اولین برندی باشد که فناوری شارژ ۳۰۰ واتی را تجاری‌سازی کند و آن را به‌صورت گسترده در گوشی‌هایش به‌کار بگیرد.

مقالات مرتبط
  • تأیید شد: فناوری شارژ ۳۰۰ وات وارد گوشی‌های ریلمی می‌شود
  • گوشی جدید ریلمی با ۱۰ دقیقه شارژ یک روز کامل دوام می‌آورد

طبیعتاً نگرانی‌هایی بین کاربران درباره‌ی کاربرد این فناوری و کاهش عمر باتری در گوشی‌های آینده وجود دارد و باید دید ریلمی چگونه به این نگرانی‌ها پاسخ می‌دهد. شایعاتی وجود دارد که ریلمی ممکن است در آینده فناوری شارژی حتی فراتر از ۳۰۰ وات معرفی کند.