تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3744433
شناسه : 3744433
تاریخ :
کویت نیز جنایت اسرائیل در مدرسه آوارگان را محکوم کرد اقتصاد ایران: وزارت خارجه کویت نیز با محکوم کردن کشتار غیرنظامیان در نوار غزه، خواستار مداخله فوری برای توقف این گونه جنایت صهیونیست‌ها در حق مردم فلسطین شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه کویت اقدام رژیم اسرائیل در بمباران مدرسه آوارگان در نوار غزه را شدیدا محکوم و تقبیح کرد و گفت که این حملات تداوم نقض اشکار قوانین بین الملل و قوانین حقوق بشر و قطعنامه‌های شورای امنیت در این ارتباط است.

وزارت خارجه کویت امروز شبنه طی بیانیه‌ای که به این مناسبت منتشر کرد، بر اهمیت مداخله فوری جامعه جهانی و شورای امنیت به منظور توقف جنایت هولناک رژیم اسرائیل در حق مردم بی‌پناه فلسطین تأکید کرد.

تاکنون، سوریه، ترکیه، قطر، امارات، لبنان، عراق، اردن، مصر، ایران و عربستان سعودی و تعدادی نهاد بین‌المللی و منطقه‌ای کشتار 120 غیرنظامی در مدرسه آوارگان و غیرنظامیان در محله الدرج غزه را محکوم کرده و خواهان پایان این جنایت‌ها شده‌اند.

رژیم اسرائیل بامداد امروز شنبه هنگام برگزاری نماز صبح، مدرسه‌ای در محله الدرج غزه را که محل اسکان آوارگان و غیرنظامیان بود، هدف حمله هوایی خود قرار داد که بر اثر آن، بیش از 100 نفر شهید شدند و تعداد زیادی نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/