تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3744425
شناسه : 3744425
تاریخ :
حزب الله: دشمن صهیونیست نه آتش‌بس، بلکه قتل‌عام می‌خواهد اقتصاد ایران: حزب الله لبنان با محکوم کردن کشتار ده‌ها غیرنظامی در حمله رژیم اسرائیل به مدرسه‌ای در نوار غزه، گفت که ادعاهای متجاوزین درباره مذاکرات آتش بس دروغی بیش نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز با انتشار بیانیه‌ای شدید اللحن به جنایت رژیم اسرائیل در کشتار آوارگان و غیرنظامیان در مدرسه التابعین واکنش نشان داد و تأکید کرد که اقدام دشمن صهیونیست در ارتکاب جنایت هولناک جدید این بار در مدرسه‌ی التابعین مؤید این است که اشغالگران، همچنان به کشتار و قتلعام در غزه ادامه می‌دهند.

حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد: سخن گفتن از آتش بس  و تعیین زمان‌ جدید برای مذاکرات دروغ و نیرنگی بیش نیست که بتواند مردم فلسطین، گروه‌های مقاومت آن و جبهه پشتیبانی از آن‌ها را فریب دهد.

حزب الله لبنان اعلام کرد که این جنایت هولناک را به شدت محکوم می‌کند و همه آزادگان در سراسر جهان را دعوت به محکوم کردن آن دعوت کرد. جنبش مقاومت اسلامی لبنان خواستار راه اندازی اقدامات و اعتراضات علیه حکومت رژیم اسرائیل شد که دست به کشتار زنان و کودکان و غیرنظامیان زده است.

انتهای پیام/