تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3744420
شناسه : 3744420
تاریخ :
دنبال صعود به لیگ برتر هستیم اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: همه سرایط برای انیدواری به صعودمان در لیگ برتر مهیاست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: در پرورش استعداد خیلی موفق بودیم. بازیکنانی داریم که تمام تیم‌های ایران آنها را می‌خواهند. وقتی ثبات مدیریتی نیست برنامه‌های دو تا سه ساله مربی هم به هم می‌خورد.

او درباره دلایل سقوط سایپا تاکید کرد: در سایپا عدم ثبات مدیریتی باعث سقوط این تیم شد. هدف از حضور در فصل پیش روی لیگ دسته اول صعود به لیگ برتر است.

صادقی گفت: من ۱۷ سال در سایپا کار کردم و می‌دانم ساختار خوبی داریم با این حال هدف ما با وجود حریفان سرسختی که داریم صعود است.

سرمربی سایپا درباره برگزاری اردوی داخلی پیش فصل این تیم گفت: از اردوی کردان خود نیز خیلی راضی هستیم چون تنها کمپی است که تمام امکانات را دارد.

او درباره امیدواری‌اش به صعود گفت: به نظرم شرایط کاملاً مهیاست و ساختار خیلی خوبی دارد. شاید رقم قراردادش بالا نبوده این اما همیشه نظم مالی خوبی داشته است. بازیکنان خوبی را هم جذب کردیم. ما پنج شش بازیکن داریم که سابقه صعود به لیگ برتر را دارند و قطعاً این موضوع به ما کمک می‌کند.