تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3744419
شناسه : 3744419
تاریخ :
یک ملوانی در آستانه رسیدن به صندلی وزارت ورزش اقتصاد ایران: نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی پست وزارت ورزش و جوانان معرفی خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت تا قبل از تسلیم اسامی وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان، رئیس جمهور، به مجلس شورای اسلامی و آغاز فرایند رای اعتماد، از اخباری که از طرف نمایندگان به گوش می‌رسد اینطور پیداست که احمد دنیامالی گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای وزارت ورزش و جوانان به مجلس خواهد بود.

دنیامالی در حال حاضر خود نماینده مجلس است و نام او را قبلا در ریاست فدراسیون قایقرانی و همچنین مدیریت باشگاه ملوان بندرانزلی بارها شنیده‌ایم.

او از نزدیکان محمدباقر قالیباف به شمار می‌آید و گفته می‌شود نام او از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی به پزشکیان توصیه شده است. در صورتی که شایعات حقیقت داشته باشد، به نظر نمی‌رسد دنیامالی کار سختی برای دریافت رای اعتماد از مجلس داشته باشد و به این ترتیب باید او را خیلی زود در ساختمان سئول ببینیم.

دنیامالی با سابقه کار اجرایی در ورزش و البته آشنایی با اداره یک باشگاه ورزشی پرطرفدار مثل ملوان به زیر و بم کار در این حوزه کاملا آشناست و در صورت تحویل پست از کیومرث هاشمی باید در انتظار انتخاب‌ها و نتایج کارهایش بود.