تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744404
شناسه : 3744404
تاریخ :
بازارچه خیریه در یزد برپا شد اقتصاد ایران: یزد- بازارچه خیریه دوشنبه‌های رهایی به نفع آزادی زندانیان جرائم غیر عمد با مشارکت سازمان نظام مهندسی استان برپا شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد، بازارچه خیریه «بازارچه خیریه دوشنبه های رهایی» برپا و هدایایی که توسط خیرین و نیکوکاران به ستاد دیه استان و دوشنبه های رهایی اهدا شده بود با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مزایده گذاشته شد.

در این بازارچه اقلام ارزشمندی همچون پیراهن جام جهانی مهدی طارمی با امضاء بازیکنان تیم ملی ایران، دستکش دروازه بانی حمید بهزادپور ملی پوش فوتبال ساحلی در جام جهانی،، یک دستگاه دوچرخه هامبر کلاسیک و قدیمی، یک موتور وسپا قدیمی و کلاسیک، ده‌ها قاب نقاشی، سینی های مسی قلم زنی شده، صنایع دستی و … برای خرید و کمک به آزادی زندانیان غیر عمد به نمایش گذاشته شد.

سعید حی، ایده پرداز و برگزار کننده پویش دوشنبه های رهایی در استان یزد ضمن تقدیر ویژه از ستاد دیه استان به دلیل همکاری در برگزاری و اهدا بعضی از هدایا به این بازارچه خیریه گفت: امیدواریم تا با حضور خیرین و نیکوکاران و کمک آنها در قالب این بازارچه خیریه بتوانیم با کمک به ستاد دیه استان زمینه آزادی چند زندانی غیر عمد را فراهم کنیم.

گفتنی است؛ این بازارچه از تاریخ ۱۵ مرداد الی ۱۵ شهریور همه روزه در خانه مهندس واقع در خیابان سیدگل سرخ یزد برپاست و علاقه مندان برای سهیم شدن در این امر خیر می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ در این بازارچه حضور یابند.