تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744361
شناسه : 3744361
تاریخ :
انبار لوازم خانگی قاچاق در لنگرود کشف شد اقتصاد ایران: رشت- فرمانده انتظامی گیلان از کشف انبار با ۲۰۳ قلم انواع لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیز اله ملکی، پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان و اظهار کرد: قاچاق و فعالیت اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها و افزایش بیکاری می‌شود.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش لوازم خانگی قاچاق در یک واحد صنفی در شهرستان لنگرود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گیلان تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی لازم و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت به مکان مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۲۰۳ لوازم خانگی قاچاق در بازرسی از انبار این مغازه خبر داد و افزود: متصدی ۵۷ ساله این واحد صنفی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار ملکی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۳۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کردند گفت: واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

وی در پایان مبارزه با قاچاق کالا را یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: مردم نیز می‌توانند به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالاهای قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.