تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3744342
شناسه : 3744342
تاریخ :
همیشه با مشکلات در فوتبال بودم/هوادار مظلوم ترین تیم لیگ برتر است اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: من در هرزمان که در هر تیمی بوده ام با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده ام و باید بگویم هوادار مظلوم ترین تیم لیگ است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی رحمتی در حاشیه بازی دوستانه تیم‌های فوتبال هوادار و سایپا اظهار داشت: امروز در کنار مظلوم‌ترین تیم لیگ برتر ایران حضور دارید. از آقای میری و رحیمی بابت اعتمادی که به بنده کردند و مسئولیت را به من سپردند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در خصوص حضور ضعیف تیم این تیم در بازار نقل و انتقالاتی افزود: راجع به تیم هوادار باید بگویم حتماً من را می‌شناسید. از دوران جوانی من با مشکلات و شرایط سخت کار کردم ولی همین امر برایم شیرین بود. سال اول در پدیده مشهد کار کردم و خیلی‌ها می‌گفتند به دلیل مشکلات مالکیتی احتمال سقوط دارد اما ماندیم و به مشکل نخوردیم. سابقه‌ام در آلومینیوم و نساجی هم مشخص است.

رحمتی درباره رقم بودجه این باشگاه یادآور شد: امسال بودجه‌ای که بابت بازیکن و مربی در نظر گرفته شده است ۵۰ میلیارد تومان است و اصلاً قابل مقایسه با بقیه نیستیم.

رحمتی تاکید کرد: تمام تیم‌های شهرستانی هم حمایت‌های خود را دارند ولی از ما هیچ حمایتی نمی‌شود. همین الان درگیر میزبانی هستیم و نمی‌دانیم کجا باید بازی کنیم.

او درباره نحوه ارائه لیست بازیکنان تیم یادآور شد: با تمام این تفاسیر سعی کردم تیمی جوان و با انگیزه را تشکیل دهم. دنبال تیمی جسور و یکدل هستم. در حال حاضر حال ما با این تیم خوشحال هستیم و فکر می‌کنم شرایط باب میل ما شود.

او در پاسخ به اینکه آیا ریسک بزرگی با انتخاب هوادار کردید یادآور شد: صد درصد ریسک بزرگی کردم. به هر حال با تمام این تفاسیر باید انتخاب خودم را می‌کردم.

او درباره اینکه آیا نگران بستن تیمی جوانی نیستید، گفت: ما در پست‌های مهم بازیکنان باتجربه داریم و قبلاً هم با همان‌ها کار کردم. امروز قصد داشتیم یک بازیکن بگیریم که گفتند ۱۵ تا ۱۷ میلیارد تومان هزینه‌اش می‌شود که من گفتم این مبلغ برای هفت بازیکن فعلی‌ام است.

وی ادامه داد: بعد از استقلال و پرسپولیس هوادار نماینده فوتبال تهران است و این تیم پایگاهی برای معرفی بازیکنان است. باید از آقای میری به عنوان مالک خصوصی باید تشکر کرد که از هیچ کجا حمایت نمی‌شود. ما مظلوم‌ترین تیم لیگ هستیم چون تنهای تنها هستیم.

سرمربی هوادار در خصوص هدف گذاری این باشگاه در فصل پیش رو یادآور شد: ابتدا سازندگی برای رشد بازیکن داریم و سپس تیمی باشخصیت و جوان می‌خواهیم.

او درباره محل برگزاری بازی‌های این تیم در استان تهران گفت: هنوز هیچ چیز معلوم نیست. نامه‌ای ارسال شده که ما در شهر قدس بازی کنیم. اگر زمین نداریم چه اصراری است اکنون لیگ را شروع کنیم. شما زمین سپاهان را ببینید. سالیان سال باعث سرافکندگی خواهد شد چون امکانات تیم‌های حوزه خلیج فارس را می‌بینید و این برای ما خیلی بد است.

او هرگونه درخواست برای تأخیر در شروع لیگ برتر از سوی هوادار را تکذیب کرد و گفت: ما درخواستی بابت تأخیر در شروع لیگ برتر ندادیم اما وضعیت را می‌بینید.

او درباره شایعه فروش سهام باشگاه هوادار گفت: من چیزی درباره واگذاری هوادار نشنیدم. امسال پنجمین تجربه من در لیگ برتر است. به هر حال هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما صحبت‌هایی که با مجموعه باشگاه داشتیم اهداف مشترکی با مالک داشتیم.

رحمتی درباره آخرین وضعیت ماندن مهدی گودرزی تصریح کرد: بازیکن خارجی که اصلاً نمی‌گیریم. مهدی گودرزی هم در حال حاضر با ما قرارداد دارد و برایش برنامه‌ریزی کرده‌ایم. اگر شرایط باشد حتماً به او کمک می‌کنیم.

او به فصل گذشته حضورش در نساجی نیز اشاره کرد و گفت: ۱۲ بازیکن از فوتبال پایه نساجی آوردم که فیکس شدند. شرایط در آنجا با توجه به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و فشردگی بازی‌ها سخت شد. اما باید بگویم به زودی در رسانه ملی درباره افرادی که نساجی را دچار مشکل کردند و چه خیانت‌هایی کردند با مردم قائم‌شهر صحبت کنم.