تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3744338
شناسه : 3744338
تاریخ :
رحمتی: بودجه باشگاه هوادار امسال ۵۰ میلیارد تومان است اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال هوادار مدعی شد بودجه این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات ۵۰ میلیارد تومان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدمهدی رحمتی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال هوادار درباره شرایط تیمش اظهار داشت: از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم که در کنار مظلوم‌ترین تیم لیگ برتر ایران حضور پیدا و از ما حمایت کردید. در ابتدای صحبتم می‌خواهم از آقایان میری و رحیمی تشکر کنم که به من اعتماد کردند و مسئولیت تیم هوادار را به من دادند و امیدوارم بتوانم چیزی که مدنظرم هست، برآورده کنم.

 

وی ادامه داد: کم و بیش از هم شناخت داریم. من از سال اولی که فوتبالم را شروع کردم همیشه سختی‌‌های زیادی روبه‌روی من بوده و برای من این مسئله شیرین بوده است. سال اولی که من در پدیده کار کردم بعد از آقای گل‌محمدی بود که مسئولیت قبول کرده بودم و خیلی‌ها تجسم می‌کردند تیم به دسته پایین‌تر می‌افتد، اما خدا را شکر که با لطف بازیکنان و همکارانم توانستیم تیم را در رتبه نهم جدول تحویل بدهیم. سابقه من در آلومینیوم و نساجی هم مشخص است. امسال تیم ما به لحاظ شرایطی که دارد باید بگویم که بودجه کادر فنی و بازیکنان 50 میلیارد تومان است که اصلاً قابل مقایسه با سایر تیم‌های لیگ نیست.

سرمربی تیم فوتبال هوادار خاطر نشان کرد: تیم ما شرایط متفاوتی دارد. تمام تیم‌هایی که در لیگ برتر هستند همه از یک حمایت استانی بهره‌مند هستند، ولی تیم هوادار چنین حمایتی را پشت خود ندارد. تیم‌های دیگر را می‌بینید که وقتی به مشکل می‌خورند، نماینده شهر و شهردار و ... پشت آن تیم قرار می‌گیرند، ولی ما نمی‌دانیم در چه استادیومی بازی خواهیم کرد و شرایط‌مان مشخص نیست. با همه این مشکلات  ترکیبی از بازیکنان جوان و بازیکنان باسابقه می‌خواهیم تیمی داشته باشیم و ترکیبی بسازیم یکدل و جسور. من خودم این چالش را دوست دارم تا در این شرایط خودم را محک بزنم. در حال حاضر با این تیم حال‌مان خوب است و امیدواریم شرایطی را رقم بزنیم که باب میل خودمان باشد.

وی در پاسخ به این سوال که «فکر نمی‌کنید با حضور در هوادار ریسک کرده‌اید؟»، تصریح کرد: صد درصد ریسک بزرگی کردم، ولی چالش‌های سخت‌تر از این هم داشتم، به ویژه در سال اول مربیگری‌ام که در پدیده کار کردم.

رحمتی در پاسخ به این پرسش که ممکن است جوانی تیمش در طول فصل باعث شود تیم او نتیجه نگیرد، گفت: شما درست می‌گویید ولی ما دقیقاً در پست‌هایی که نیاز هست بازیکنان باتجربه خوبی داریم و این بازیکنان با ما همراه هستند و مطمئن هستیم که آنها می‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در واکنش به قیمت بالای بازیکنان در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: ما استعلام یک بازیکن را گرفتیم که متوجه شدیم رقمی بین 15 تا 17 میلیارد به او پیشنهاد داده‌اند. در پاسخ گفتیم این رقم برای، قرارداد هفت بازیکن ما هست! به هر حال هر تیمی به اندازه پولی که دارد در بازار خرید می‌کند. ما با توجه به این همه مشکلات اقتصادی که در کشورمان داریم، یک نفر به نام آقای میری داریم که این جسارت را دارد و در فوتبال هزینه می‌کند و باید از او تشکر کنیم. بعد از استقلال و پرسپولیس فکر می‌کنم امسال تنها سالی است که تهران یک نماینده در لیگ برتر دارد. این مجموعه می‌تواند یک امیدی برای جوانانی باشد که در فوتبال پایه تهران بازی می‌کنند تا خودشان را نشان دهند. ما امیدواریم که در ادامه راه از ما هم حمایت کنند.

ادامه دارد ...