تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3744337
شناسه : 3744337
تاریخ :
مصلح: اختلاف ۴۰ میلیاردی در دستمزدها منطقی نیست اقتصاد ایران: مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد، اختلاف دستمزدی که در بین بازیکنان ایرانی در لیگ برتر وجود دارد، منطقی و عادلانه نیست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

شایان مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تمدید قرارداد با ذوب‌آهن اصفهان گفت: بعد از اینکه فصل تمام شد، چند پیشنهاد داشتم که باید آنها را بررسی می‌کردم، ولی در نهایت تصمیم به ماندن گرفتم، چون احساس کردم ادامه همکاری با ذوب‌آهن بهترین تصمیم ممکن است.

 

مصلح در مورد اینکه آیا قبول دارد بازی در تیم‌های کم‌طرفدار جذابیت زیادی ندارد، تأکید کرد: طبیعتاً وقتی تیمی تماشاگران زیادی داشته باشد آنها می‌توانند به بازیکنان انرژی بدهند، ولی این را هم باید در نظر گرفت که ذوب‌آهن تیمی ریشه‌دار و قدیمی است و طرفداران خاص خودش را دارد. البته وقتی یک تیم تماشاگران زیادی ندارد جنبه مثبت آن می‌تواند آرامش بازیکنان و درست نشدن حاشیه‌های متعدد باشد.

وی با اشاره به مبالغ قرارداد بازیکنان لیگ برتری خاطر نشان کرد: من معتقدم فاصله فنی بازیکنان ملی‌پوش که در لیگ برتر ایران بازی می‌کنند با بازیکنی که به‌عنوان مثال در تیم ششم جدول حضور دارد، بیشتر از 10 یا 20 درصد نیست. وقتی اختلاف فنی بازیکنان ملی‌پوش با دیگر بازیکنان بیش از 10 یا 20 درصد نیست، دلیلی ندارد که بازیکن ملی‌پوش به‌عنوان مثال 30 یا 40 میلیارد بگیرد و بازیکنی که ملی‌پوش نیست پنج میلیارد دریافتی داشته باشد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان همچنین اظهار داشت: در لیگ ما بازیکنی بوده است که از لحاظ آماری بهترین شرایط ممکن را داشته، ولی دستمزدش برای فصل جدید پنج میلیارد تومان بوده است. با این حال یک بازیکن در همان پست آمار خوبی نداشته است و به‌عنوان مثال 30 میلیارد تومان پول می‌گیرد. اختلاف 30 یا 40 میلیاردی در دستمزد بازیکنان لیگ برتری به هیچ عنوان منطقی نیست.

انتهای پیام/