تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744330
شناسه : 3744330
تاریخ :
«عزیز محمدی» رئیس هیأت دوچرخه‌سوای استان اردبیل انتخاب شد اقتصاد ایران: اردبیل- مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل برگزار و «عزیز محمدی» با کسب ۱۵ رأی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل انتخاب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، در این مجمع انتخاباتی که بعد از ظهر شنبه برگزار شد، «عزیز محمدی» در کنار معصومه صمدیان کاندیداهای ریاست هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل بودند که با رأی‌گیری از اعضای ۲۱ نفره این هیأت در نهایت عزیز محمدی توانست ۱۵ رأی از مجموع ۲۱ رأی را کسب کرده و برای چهار سال ریاست هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل را عهده‌دار شود.

در این جلسه همچنین اعضای مجمع به ترکیب هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل متشکل از رقیه شاه حسینیان، جمشید وثوقی، مهدی خوش‌طینت، غلامرضا محمدی شیشه‌گران و رسول ارشادی‌فرد رأی دادند تا این ترکیب مسئولیت خطیر هیأت را در چهار سال آینده بر عهده بگیرد.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های کیفی متنوع تدارک دیده شده برای ارتقای سطح هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل در چهار سال آینده اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون دوچرخه‌سواری بتوانیم امکانات و تجهیزات مناسب را برای استان اردبیل تهیه کنیم.

عزیز محمدی تصریح کرد: متأسفانه زیرساخت‌های مناسب ورزش دوچرخه‌سواری را در استان شاهد نیستیم و سعی ما بر این است که با تهیه و تدارک زیرساخت‌ها بتوانیم شرایط بهتری را برای ورزشکاران مستعد رشته دوچرخه‌سواری مهیا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از اعضای مجمع انتخاباتی نیز مشکلاتی از قبیل کمبود امکانات سخت‌افزاری، ضرورت تداوم تور دوچرخه‌سواری مغان به طول ۳۰۰ کیلومتر و امکان فراهم شدن شرایط تمرینی برای ورزشکاران استان در پیست استاندارد تبریز را خواستار شدند.