تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744329
شناسه : 3744329
تاریخ :
پیست تبریز استان‌های شمالغرب را پوشش می‌دهد اقتصاد ایران: اردبیل- رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: پیست استاندارد دوچرخه‌سواری تبریز زیرساختی مناسب برای ورزشکاران مستعد شمالغرب کشور است تا در این پیست تمرینات و مسابقات خود را برگزار کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رسول اسدی بعد از ظهر شنبه در مجمع انتخاباتی هیأت دوچرخه‌سواری استان اردبیل، اظهار کرد: هیأت‌های دوچرخه‌سواری باید با دو نهاد بالادستی اعم از اداره کل ورزش و جوانان استان‌ها و فدراسیون هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی با انتقاد از کسانی که در گروه‌ها و فضای مجازی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز و بی‌احترامی به پیشکسوتان می‌کنند، تصریح کرد: نباید بروز اختلاف به از هم گسستگی هیأت و ورزشکاران منجر شود چرا که هرگونه اختلاف و دودستگی منجر به متضرر شدن هیأت و ورزشکاران در دوران ورزشی آنها می‌شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: باید در کنار هم و با کمک فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان در حل مشکلات گام برداریم و زمینه بهبود شرایط ورزشی دوچرخه‌سواری را مهیا کنیم.

اسدی افزود: هیأت رئیسه دوچرخه‌سواری استان از قشر دانشگاهی و پیشکسوتان تشکیل شده و می‌تواند سرآغاز تحول در این هیأت باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم هیأت دوچرخه‌سواری استان در دوره مدیریت جدید بتواند از ظرفیت پیست استاندارد و بین‌المللی استان همجوار، آذربایجان شرقی استفاده کرده و ورزشکاران مستعد را برای تمرین و انجام مسابقات به این پیست اعزام کند.

اسدی اضافه کرد: هر چند امکان تیم‌داری هیأت وجود ندارد اما در جذب اسپانسر بهتر است با برگزاری مسابقات جذاب و لیگ‌های فعال امکان حضور اسپانسر مالی را نیز در هیأت‌ها و خود فدراسیون فراهم کنیم.

وی از امضای تفاهم‌نامه هشت استان شمالغرب کشور برای بهره‌گیری از ظرفیت پیست استاندارد تبریز خبر داد و بیان کرد: استان‌هایی نظیر اردبیل و آذربایجان غربی می‌توانند از این ظرفیت و بستر فراهم شده بهره بگیرند.

اسدی با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه، به موفقیت ورزشکار دوچرخه‌سوار ایرانی در المپیک اشاره کرد و ادامه داد: برای اولین بار دوچرخه‌سوار ما با سن ۲۲ سال توانست از خط پایان عبور کند و این امر در تاریخ فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان یک حرکت بی‌نظیر است که قطعاً به قهرمانی‌ها در سطح آسیا، جهانی و المپیک در آینده کمک خواهد کرد.

وی یادآور شد: ما مصمم به برگزاری لیگ‌های استانی و انتخابی تیم ملی برای اعزام به مسابقات مختلف هستیم و سعی ما بر این است تا از ظرفیت اسپانسر مالی برای برگزاری این رویدادها بهره بگیریم.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری تصریح کرد: اسپانسر زمانی پشتیبانی و حمایت از تیم‌های باشگاهی و ملی را انجام می‌دهد که عرصه دیده شدن داشته باشد و ما نیز در این باب تلاشی مؤثر انجام می‌دهیم تا رویدادهای دوچرخه‌سواری به بهترین شکل دیده شود.