تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3744320
شناسه : 3744320
تاریخ :
الازهر جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه آوارگان غزه را محکوم کرد اقتصاد ایران: دانشگاه الازهر مصر با صدور بیانیه‌ای قتل‌عام نمازگزاران فلسطینی در اردوگاه آوارگان را محکوم و اعلام کرد که زبان بشر از توصیف وحشی‌گری و قساوت اسرائیل عاجز است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشگاه الازهر مصر امروز شنبه قتل‌عام نمازگزاران  فلسطینی در اردوگاه آوارگان در محله الدرج در شهر غزه را محکوم و اعلام کرد که این جنایتی است که زبان بشر از توصیف قساوت، وحشی‌گری و شنیع بودن آن عاجز است و تاریخ به کسانی که از آن غفلت می‌کنند، رحم نخواهد کرد.

وزارت خارجه مصر نیز با صدور بیانیه‌ای جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه آوارگان الدرج را محکوم و اعلام کرد که ارتکاب جنایت در زمانی که تلاش‌های میانجی‌ها برای دستیابی به توافق آتش‌بس شدت یافته است،‌ گواه قطعی بر عدم‌اراده سیاسی طرف اسرائیلی برای پایان دادن به جنگ است.

رژیم صهیونیستی همزمان با اقامه نماز صبح با حمله به یک مدرسه آوارگان فلسطینی در محله «الدرج» در مرکز نوار غزه جنایت جدیدی را رقم زد که در جریان آن بیش از 100 نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

سازمان دفاع مدنی در غزه نیز اعلام کرد: نمازخانه متعلق به مدرسه آوارگان در محله الدرج در مرکز غزه هدف حمله سه موشک صهیونیست‌ها قرار گرفته است که در پی آن بیش از 100 نفر به شهادت رسیدند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی آوارگان را هنگام اقامه نماز صبح به‌طور مستقیم هدف قرار داد که همین امر باعث افزایش تعداد شهدا شده است.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند: مکان این جنایت که هنگام نماز صبح روی داده است، مملو از جمعیت آوارگان فلسطینی بوده است.

این چندمین بار است که صهیونیست‌ها محل اسکان آوارگان فلسطینی را هدف حمله قرار می‌دهند. ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه این جنایت هولناک، طبق معمول مدعی شد که افراد مسلح حماس را که در این مدرسه پناه گرفته بودند هدف قرار داده است! در حالی که بارها دروغ بودن این ادعای واهی و گستاخانه اشغالگران برای توجیه جنایات خود، ثابت شده است.

انتهای پیام/+