تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744310
شناسه : 3744310
تاریخ :
اکران مستند «این خانه روشن است» در سینما بهمن قزوین اقتصاد ایران: قزوین- نویسنده و کارگردان مستند «این خانه روشن است» گفت: این مستند ۲۲ مرداد در سینما بهمن استان قزوین اکران خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علیرضا دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اکران مستند این خانه روشن است اظهار کرد: محتوا مستند «این خانه روشن است» روایت از سیر روضه‌های خانگی از زمان پهلوی اول تا امروز را به تصویر می‌کشد.

نویسنده و کارگردان مستند «این خانه روشن است» بیان کرد: روضه‌های خانگی رویداد مهمی است که توسط حلقه‌های میانی جامعه یعنی مردم صیانت و حفظ شده است و یکی از حلقه‌های میانی که مؤسسه دعوت است تلاش کرده تا با نوآوری و استفاده از ابزار جدید و دستگاه رسانه این سنت دیرینه را احیا و ترویج دهد.

وی بیان کرد: مستند «این خانه روشن است» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا دوستی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا ملازینل ۲۲ مرداد در سینما بهمن استان قزوین اکران خواهد شد.

این کارگردان در پایان با تأکید بر اینکه مدت‌زمان مستند ۳۷ دقیقه است گفت: کلیه مراحل تهیه مستند در استان قزوین و توسط مرکز رشد مستند حوزه هنری استان بوده و مرحله اول اکران آن با همکاری حوزه هنری و صداوسیما اکران خواهد شد.