تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744286
شناسه : 3744286
تاریخ :
۱۷۵ پروژه امسال در بهشهر اجرا می شود اقتصاد ایران: بهشهر - فرماندار بهشهر گفت: ۱۷۵ پروژه با اعتبار ۱۶۲ میلیارد تومان در سال جاری برای اجرا مصوب شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر میرزایی بعدازظهر شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران به مناسب روز و هفته خبرنگار در سالن فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: اطلاع رسانی امری بسیار حساس و خطیر است که خبرنگاران در این عرصه فعال هستند.

وی افزود: در جهاد تبیین که امری بسیار مهم است مقام معظم رهبری خبررسانی را هم در زمره جهاد می‌دانند و خبرنگاران جهادگران عرصه جهاد تبیین هستید.

میرزایی خاطر نشان کرد: در بخش تملک دارایی ۱۷۵ پروژه با ۱۶۲ میلیارد تومان برای اعتبارات سال جاری مصوب شده است.

وی افزود: در دوران شهید رئیسی به اندازه ۱۵ سال تلاش شد و در حوزه سفر اول رئیس جمهور و دولت سیزدهم به مازندران، ۶۳ پروژه با هزار و ۱۶ میلیارد تومان به بهشهر اختصاص یافت و بهشهر رتبه سوم سفر اول را داراست و بخش عمده‌ای از این اعتبارات به سد گلورد اختصاص یافت.

میرزایی با اشاره به آبرسانی، توسعه انتقال برق، راهسازی، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان، فعالیت‌های آموزشی و… افزود: در بخش آبرسانی امسال مشکلات برطرف می‌شود و با آبگیری سد گلورد که بخش عمده‌ای از مطالبات و اعتبارات در دولت سیزدهم پرداخت شد بارقه‌های امید در دل مردم و کشاورزان جوانه‌می زند.

میرزلیی گفت: بخش عمده‌ای از گازرسانی به روستاها انجام شده و تنهاسه روستای یخکش، زلت و پجیم شهرستان بهشهر باقیمانده است که تا پایان هفته دولت ۱۰۰ درصد شهرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شود.