تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744280
شناسه : 3744280
تاریخ :
 مادر و پسر کلاهبردار در رودسر دستگیر شدند اقتصاد ایران: رودسر- فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری مادر و پسری که از طریق اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کردند، توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان رودسر مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از رسید ساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از آنها کرده است بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تحقیقات از شاکیان موفق شدند، متهمان به کلاهبرداری را که مردی ۳۰ ساله به همراه مادر ۴۹ ساله‌اش بود را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند اما پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس فتا به ۵ فقره کلاهبرداری از طریق رسید ساز جعلی در رودسر اعتراف کرد.

سرهنگ جوانمردی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی به افرادی که اقدام به انجام معاملات تجاری از طریق تلفن همراه می‌کنند توصیه کرد که سامانه پیامکی حساب خود را فعال کرده و تا زمانی که وجه مورد نظر معامله به حسابشان واریز نشده است از تحویل کالا به خریدار خودداری کنند.