تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3744270
شناسه : 3744270
تاریخ :
مایکروسافت اپلیکیشن Paint 3D ویندوز را بازنشست می‌کند اقتصاد ایران: مایکروسافت به‌زودی اپلیکیشن Paint 3D را برای همیشه از فروشگاه نرم‌افزاری خود حذف خواهد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مایکروسافت اعلام کرد که اپلیکیشن Paint 3D در نوامبر سال جاری (آبان و آذر ۱۴۰۳) از مایکروسافت استور حذف خواهد شد.

اپلیکیشن Paint 3D در سال ۲۰۱۷ و با به‌روزرسانی Windows 10 Creators با سروصدای زیادی معرفی شد. طراحی مدرن و خلق هنر سه‌بعدی چیزی بود که آن را از اپلیکیشن کلاسیک Paint متمایز می‌کرد؛ با این حال، Paint 3D جذابیت کافی را در میان کاربران اصلی ویندوز پیدا نکرد. به همین دلیل مایکروسافت از اضافه کردن پیش‌فرض این اپلیکیشن در نسخه‌های جدید ویندوز خودداری کرد.

بنر پایان پشتیبانی از Paint 3D در بالای محیط اپلیکیشن
phantomofearth on X

اگرچه اکثر کاربران به Paint 3D در مایکروسافت استور امتیاز بالایی داده‌اند، غول نرم‌افزاری دیگر برای پشتیبانی از این اپلیکیشن وقت نمی‌گذارد. درحال‌حاضر بنری در بالای اپلیکیشن Paint 3D به کاربران اطلاع می‌دهد که اپلیکیشن مذکور دیگر به‌روزرسانی دریافت نخواهد کرد و در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان) از فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت حذف خواهد شد. این بنر به همه‌ی کاربرانی که Paint 3D را اجرا کنند، نمایش داده خواهد شد.

مقالات مرتبط
  • مایکروسافت بی‌سروصدا به آپدیت نرم‌افزار قدیمی Paint ادامه می‌دهد
  • مایکروسافت، DALL-E را به Paint اضافه می‌کند؛ با هوش مصنوعی اثر هنری خلق کنید

درحال‌حاضر اپلیکیشن‌های مدل‌سازی سه‌بعدی زیادی مانند Autodesk 3ds Max و Blender وجود دارند که قابلیت‌های بسیار پیشرفته‌تری نسبت به Paint 3D ارائه می‌دهند.