تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744268
شناسه : 3744268
تاریخ :
دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان توسعه می یابد اقتصاد ایران: رودسر- رییس دانشگاه گیلان گفت: دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان توسعه می یابد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دوستدار ظهر شنبه در نشست توسعه دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان در واجارگاه اظهار کرد: افق ما برای این دانشکده در آینده، تبدیل شدن آن به یک دانشگاه صنعتی است که امیدواریم با حمایت‌های استانداری و فرمانداری شهرستان رودسر این امر محقق شود.

وی با اشاره به تمهیدات لازم برای آغاز احداث ساخت دانشکده در زمینی فراهم شده است، افزود: تمام تلاش مجموعه دانشگاه فراهم سازی امکانات رفاهی، فرهنگی و آموزشی و توسعه این دانشکده است تا دانشجویانی که برای سال در این دانشکده حضور پیدا می‌کنند تغییر را احساس کنند.

دوستار با بیان اینکه تلاش‌هایی در راستای بهبود وضعیت دانشکده فنی شرق گیلان انجام شده است، تصریح کرد: دانشکده فنی شرق گیلان همچنان پا برجاست و تلاش‌ها برای توسعه این دانشکده تبدیل به دانشکده صنعتی شرق گیلان است.

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به به کار گیری از ظرفیت خیرین در احداث دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان افزود: قرار شد که کمیته خیرین در دانشکده راه اندازی شود و از ظرفیت خیرین استان گیلان و منطقه برای توسعه دانشکده استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه دانشکده فنی شرق گیلان با ۲۵ هیأت علمی و ۶۰۰ دانشجو در ۴ رشته مهندسی عمران و کامپیوتر فعالیت دارد، گفت: پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جدید ۱۵۰ دانشجو برای حضور در این دانشکده ثبت نام شود.

لزوم طراحی یک سیمای علمی آموزشی برای دانشکده فنی مهندسی

«محمد حیدری» فرماندار رودسر نیز در این نشست گفت: باید برای دانشکده فنی مهندسی شرق گیلان یک سیمای علمی آموزشی تعبیه و طراحی کرد.

وی بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها و امکانات شرق گیلان برای توسعه دانشگاه استفاده خواهیم کرد تا این مجموعه با تمام قدرت ماندگار باشد.

حیدری ادامه داد: باید علاوه بر کارگاه، آزمایشگاه شرایط مناسب برای اتاق اساتید، خوابگاه خواهران برادران و… فراهم کرد.