تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3744247
شناسه : 3744247
تاریخ :
کشف ۴۰۰ بسته هرویین از شکم ۳ سرنشین خودرو اقتصاد ایران: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف ۳ کیلو هروئین از معده ۳ سوداگر مرگ در عملیات مأموران این پلیس خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

مهر: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف ۳ کیلو هروئین از معده ۳ سوداگر مرگ در عملیات مأموران این پلیس خبرداد.

سرهنگ احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و در تداوم اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان اقدامات تخصصی و میدانی خود را آغاز کردند.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی استان به ۳ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و انتقال متهمان به مقر انتظامی و در بررسی دقیق مأموران پلیس مشخص شد این افراد حامل مواد مخدر به صورت بلعی هستند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به کشف ۴۰۰ بسته هروئین به وزن ۳ کیلو از معده ۳ سرنشین این خودرو خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.