تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3744236
شناسه : 3744236
تاریخ :
پول و پارتی در سینماهای کشور اقتصاد ایران: فیلم «پول و پارتی» به عنوان شانزدهمین ساخته‌ی جدید سعید سهیلی و با نویسندگی حسام سامری در ژانر کمدی، رمانتیک و خانوادگی تولید و درحال اکران در پرده سینماها است. موضوع این فیلم در ارتباط با دو جوانِ عاشق و مشکلاتی است که با آن روبرو می‌شوند. نقش این زوج عاشق را ساعد سهیلی و پردیس احمدیه ایفا می‌کنند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فیلم «پول و پارتی» به عنوان شانزدهمین ساخته‌ی جدید سعید سهیلی و با نویسندگی حسام سامری در ژانر کمدی، رمانتیک و خانوادگی تولید و درحال اکران در پرده سینماها است. موضوع این فیلم در ارتباط با دو جوانِ عاشق و مشکلاتی است که با آن روبرو می‌شوند. نقش این زوج عاشق را ساعد سهیلی و پردیس احمدیه ایفا می‌کنند.

سینا مهراد که به عنوان هنرپیشه‌ی شناخته شده‌ی سینمای ایران سالها فعالیت کرده، مجری طرح این فیلم را بر عهده دارد.

به گفته سینا مهراد، مجری طرح فیلم پول و پارتی، بازیگرانی همچون امیر جعفری، هادی کاظمی، نیوشا ضیغمی، آزاده زارعی و مهدی هاشمی با هنرمندی داریوش فرهنگ در این فیلم نقش افرینی کرده‌اند.

با توجه به سابقه‌ی درخشان سعید سهیلی و جابه‌جا کردن رکوردهای فروش و جذب مخاطب سینمای ایران با سه‌گانه گشت ارشاد، و همینظور اسپانسری برند محبوب محصولات غذایی «خوشبخت» که با شعار «خوشبخت، در کنارهم» به تولید انواع محصولات غذایی می‌پردازد، پیش‌بینی می‌شود که فیلم «پول و پارتی» بتواند بار دیگر رکورد فروش و جذب مخاطب بالایی را به دست بیاورد.

مدیر روابط عمومی برند خوشبخت، ضمن اعلام همکاری این برند برای تولید فیلم پول و پارتی، گفت: این فیلم جزو جذاب‌ترین فیلم‌های سال‌های اخیر در ژانر کمدی، عاشقانه است و اکران آن در سینماهای سراسر کشور شروع شده است و امیدواریم که بینندگان عزیز از تماشای این فیلم لذت ببرند.