تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744212
شناسه : 3744212
تاریخ :
عاملان قتل مرد ۳۹ ساله در خمینی‌شهر دستگیر شدند اقتصاد ایران: اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری عاملان قتل جوان ۳۹ ساله در کمتر از ۴۸ ساعت پس از ارتکاب جرم توسط پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در یکی از محلات شهرستان خمینی شهر بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل مشخص شد جوانی ۳۹ ساله بر اثر اصابت ضربات سلاح سرد به شدت مجروح و متهمان پیش از رسیدن مأموران از محل متواری شده‌اند که بلافاصله فرد مضروب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: با توجه به فوت فرد مضروب در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده، پرونده وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شده و مأموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل وی را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی کمتر از ۴۸ ساعت ۳ متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و هماهنگ آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ براتی گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام مجرمانه اختلافات قبلی با مقتول عنوان که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.