تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744211
شناسه : 3744211
تاریخ :
زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های لرستان فراهم شود اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار لرستان تأکید کرد: زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های این استان فراهم شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت ظهر امروز شنبه در دیدار با مدیران و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار داشت: در سازمان مدیریت باید با تشکیل کانون اندیشه‌ورزی از نظام مدیریت اداری خارج و با نگاه تحولی به سمت مدیریت جهادی و میدانی حرکت شود.

وی ادامه داد: کانون اندیشه‌ورز باید با استفاده از ظرفیت نخبگانی استان تشکیل و در آن علاوه بر رصد عملکرد سازمان یک نظام تحول‌گرا در حوزه‌های مختلف تدوین شود.

استاندار لرستان، اظهار کرد: در کانون اندیشه‌ورزی علاوه بر تدوین نظام مدیریتی تحول‌گرا باید نسبت به اصلاح این ساختار مدیریتی برنامه‌ریزی شود.

شفقت، افزود: احصای اولویت‌ها در مسائل و شناسایی الزامات برون‌رفت از آنها، چگونگی استفاده از ظرفیت حوزه و دانشگاه و احصا ظرفیت‌های ملی برای رفع مشکلات استانی نیز باید در دستور کار کانون اندیشه‌ورز قرار گیرد.

وی تأکید کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید به‌گونه‌ای عمل کند که در تمامی دستگاه‌های اجرایی تنیده شده باشد.

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ استان، تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای عملکرد که زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های استان فراهم شود.