تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد دانش بنیان
لینک : econews.ir/5x3744168
شناسه : 3744168
تاریخ :
معاون علمی رئیس جمهور «شریفی» باقی ماند/ آشنایی با رزومه افشین اقتصاد ایران: حسین افشین معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف بوده و چندین مسئولیت علمی در دانشگاه و مرکز پژوهش های مجلس داشته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور امروز با صدور حکمی حسین افشین را به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور» منصوب کرد.

وی در حال حاضر عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف در مرتبه دانشیاری است و ریاست پژوهشگاه آب، انرژی و محیط زیست و پژوهشکده‌ علوم و فناوری‌های انرژی دانشگاه صنعتی شریف را در رزومه کاری خود دارد.

وی همچنین پیش از این معاون پژوهش‌های زیر بنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بوده است.

حسین افشین دارای مدرک تخصص مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی و کتاب «جریان لایه مرزی، تئوری و کنترل» نیز از وی منتشر شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت دانشگاه ۱۰۱ مقاله علمی توسط حسین افشین منتشر شده و ۱۳۲۷ مرتبه به مقالات علمی او استناد شده است. او همچنین ۵ مقاله بین المللی منتشر کرده است.

رزومه علمی افشین شامل مقالات با همکاری بین المللی، خوداستنادی، مقالات در مجلات و .... در این لینک قابل مشاهده است.

معاون علمی رئیس جمهور «شریفی» باقی ماند/ آشنایی با رزومه افشین

پیش از این روح الله دهقانی فیروزآبادی در ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ به سمت معاون علمی و فناوری منصوب شده بود. دهقانی تحصیلات دوره کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و در حال حاضر استاد تمام دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.