تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3744157
شناسه : 3744157
تاریخ :
شکست آذرپیرا مقابل حریف بحرینی اقتصاد ایران: امیرعلی آذرپیرا ملی‌پوش کشتی آزاد ایران در دور اول برابر حریف خود شکست خورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، مسابقات ۲ وزن سوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران آغاز شد و نمایندگان کشورمان در اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور اول با احمد «تاج الدینوف» قهرمان جهان از بحرین مبارزه کرد که در این دیدار امیرعلی آذرپیرا با نتیجه ۳ بر ۴ مغلوب حریف خود شد.

آذرپیرا که در ثانیه های پایانی مسابقه دچار مصدومیت شد حالا باید منتظر فینالیست شدن حریف خود باشد.  در صورت صعود حریف بحرینی به فینال، اومی تواند در جدول شانس‌مجدد به میدان برود.

«تاج الدینوف» سال گذشته با شکست «اسنایدر» و «سعداله یف» قهرمان وزن ۹۷ کیلوگرم جهان شد و در بازی‌های آسیایی توانست در فینال با اختلاف زیاد از سد مجتبی گلیج نماینده ایران عبور کند. او قطعاً مدعی اصلی کسب مدال طلا در این وزن خواهد بود.

«کایل اسنایدر» قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در گروه آذرپیرا حضور دارد و احتمال مبارزه نماینده کشورمان با این کشتی گیر تا مرحله نیمه نهایی وجود ندارد.