تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744149
شناسه : 3744149
تاریخ :
عملکرد مدال‌آوران خوزستانی درالمپیک درطول تاریخ بی‌سابقه بوده است اقتصاد ایران: اهواز - استاندار خوزستان، عملکرد ورزشکاران خوزستان در زمینه کسب مدال در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس را در طول تاریخ بی‌سابقه دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسنی محراب صبح امروز شنبه در آئین استقبال از مدال آوران خوزستانی المپیک، اظهار کرد: خدمت قهرمانان و پهلوان‌هایمان خیر مقدم عرض می‌کنم. الگوهای اکنون و آینده کشورمان هستند که مایه افتخار ما شدند، عزتی دادند که در طول تاریخ خوزستان بی سابقه بوده و امیدواریم آغازی برای قهرمانی‌های آتی جهانی و المپیک باشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه این قهرمان‌ها الگوهای جوانان کشور هستند، تصریح کرد: انشاالله در مسیر پهلوانی آقا تختی، پوریا ولی و قهرمان اصلی ما شیعیان امیرالمومنین (ع) ادامه راه دهند و این مسیر روشن و پاکی که در را جوان‌ها قرار داده‌اند را ادامه دهند.

حسینی محراب ادامه داد: رئیس فدراسیون گفته‌اند ورزشکاران خوزستانی از نظر اخلاقی در تمام ایام اردو الگو بودند، در مسابقات نیز همین گونه بوده است. انشاالله جوان‌های ما با تاسی از قهرمان‌ها راه را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه انشاالله در المپیک آتی ۱۰ ها قهرمان از استان خوزستان داشته باشیم، تصریح کرد: بر پدر و مادر همه قهرمان‌ها، مربیان زحمتکش که این قهرمان‌ها دست پرورده آنها هستند، مدیر ورزش و جوانان استان، رئیس هیأت کشتی خوزستان و همه افرادی که خاک کشتی خورده‌اند درود می‌فرستیم.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم در ایام اربعین با همه توسل و توکلی که دارند چراغ راه را روشن کنند و به کمک هیأت‌ها، حسینیه‌ها، موکب ها و زائران امام حسین (ع) بروند.