تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744096
شناسه : 3744096
تاریخ :
اعزام بیش از ۵۹۰ زائر اربعین حسینی از خراسان جنوبی اقتصاد ایران: بیرجند-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اعزام بیش از ۵۹۰ نفر زائر اربعین حسینی با استفاده از ۲۱ دستگاه ناوگان اتوبوس حمل و نقل عمومی استان خبرداد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر مزیدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ۱۶ لغایت ۱۹ مرداد ماه بیش از ۵۹۸ زائر خراسان جنوبی با استفاده از ۲۱ دستگاه ناوگان برای حضور در مراسم اربعین حسینی (ع) به مرزهای اربعین حسینی اعزام شده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: به منظور نظارت بر روند اعزام زائرین اربعین حسینی (ع) به مرز مهران، بازدیدها و نظارت‌های مستمر از سایت فروش اینترنتی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری انجام می‌گیرد.

مزیدی تصریح کرد: در این بازدیدها رعایت نرخ مصوب، ایمنی و بهداشت ناوگان و نیز تجهیزات ایمنی آنها از جمله اولویت‌های نظارتی کارشناسان این اداره کل بوده است.

وی یادآور شد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی (ع) نظارت دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد و پرونده تخلف آنها را به کمیسیون‌های ذیربط ارجاع خواهد داد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی‌خاطرنشان کرد: زائران گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه مسافربری و همچنین سامانه تلفنی ۱۴۱ انعکاس دهند.