تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3744091
شناسه : 3744091
تاریخ :
«حسین افشین» معاون علمی رییس‌ جمهور شد اقتصاد ایران: با حکم رئیس جمهور حسین افشین به سمت معاونت علمی رئیس جمهور منصوب شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، با حکم مسعود پزشکیان رئیس جمهور، حسین افشین به سمت معاونت علمی رئیس جمهور منصوب شد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور با صدور حکمی دکتر حسین افشین را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریت و سوابق اجرایی به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور» منصوب کرد.

مسعود پزشکیان در حکم انتصاب «حسین افشین» به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور تصریح کرده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است:

«جناب آقای حسین افشین

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیق آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.»

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران