تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راه و شهرسازی
لینک : econews.ir/5x3744089
شناسه : 3744089
تاریخ :
خروجی‌های بزرگراه جلال آل احمد ایمن شد اقتصاد ایران: معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ تهران گفت: با نصب تجهیزات ترافیکی، خروجی‌های بزرگراه جلال آل احمد ایمن‌سازی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ تهران با تأکید بر ضرورت ارتقای سطح ایمنی بزرگراه‌ها و پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات لازم برای کاهش حوادث رانندگی، گفت: پس از بررسی و شناسایی نقاط حادثه خیز بزرگراه‌های منطقه، به منظور ایمنی و امنیت تردد خودروها با هماهنگی‌های سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ایمن سازی کلیه خروجی‌های بزرگراه جلال آل احمد (شمال و جنوب) انجام شد.

وی افزود: طرح ایمن سازی نصب تجهیزات ترافیکی از جمله ضربه گیر کاشن تانک که وسیله‌ای برای تضعیف ضربه است انجام شد که علاوه بر کاهش حوادث رانندگی می‌تواند از خسارت‌های جانی و مالی پیشگیری کند.

کریمی با بیان اینکه تمامی ورودی و خروجی این بزرگراه با نصب ۱۰ عدد کاشن تانک انجام شد، گفت: در این اقدام ترافیکی ورودی و خروجی‌های شهر آرا، پاتریس، صادقیه، مرزداران، ستارخان، برق آلستوم، تهران ویلا، شهرک آزمایش و کوی نصر ایمن شد

وی در پایان افزود: انجام ۸۰۰۰ متر طول خط کشی زرد رنگ ارتعاشی و نیز نصب علائم و استوانه‌های ایمنی در ورودی و خروجی‌های این بزرگراه از دیگر اقدامات پیشگیرانه است.