تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744049
شناسه : 3744049
تاریخ :
پنج موکب خدمت رسانی به زائران اربعین در بیجار برپا شد اقتصاد ایران: بیجار_فرماندار بیجار گفت: حمایت از موکب‌های فعال در پیاده روی اربعین یک ضرورت مهم بوده و برای خدمت رسانی به زائران و پنج موکب درون شهری و برون شهرستانی در شهرستان بیجار برپا شده است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان ظهر شنبه در جلسه شورای اداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: با توجه به اینکه شوری در جهان به واسطه راهپیمایی اربعین آغاز شده بسیار مهم است و در این راستا کمک لازم را داشته باشیم تا زوار اربعین حسینی با مشکل مواجه نشوند.

وی افزود: شهرستان بیجار افتخار دارد موکب برون مرزی در کشور عراق دارد و استفاده از مرز باشماق نقش پر رنگ تری در برپایی این رویداد بزرگ دارد تا زوار راحت تر تردد کنند.

محبیان تاکید کرد: در بیجار پنج موکب برون شهرستانی و درون شهرستانی را داریم و یک موکب هم در کشور عراق داریم که خدمات این موکب ها بسیا ارزشمند و مهم است.

وی ادامه داد: نقش ما یک تسهیل گر در اجرای این موکب ها است و خوشبختانه موکب‌های بیجار بسیار فعال هستند.

فرماندار بیجار اضافه کرد: از تمام دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان می‌خواهیم تا در راستای اجرای هرچه بهتر فعالیت موکب‌ها همراهی و همکاری لازم داشته باشند.

وی اعلام کرد: ادارات در هفته دولت لازم است از قبل پروژه‌های خود را اعلام کنند تا پروژه‌های قابل افتتاح به سر انجام برسد و پروژه‌های دارای نواقص باید هرچه سریع‌تر وضعیت آنها مشخص شود.

محبیان اعلام کرد: بحث ناترازی برق از مواردی است که باید مورد توجه باشد و ادارات باید در راستای تهیه ژنراتور اقدامات لازم را انجام دهند.

محبیان در بخش دیگری از سخنان خود نیز از کند بودن روال پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در بیجار انتقاد کرد و گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی مشکلات پرداخت تسهیلات را بررسی و برطرف کنند تا پرداخت این وام‌ها روان تر صورت بگیرد.