تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744047
شناسه : 3744047
تاریخ :
تشکیل دولت چهاردهم و معرفی کابینه به کندی انجام می‌شود اقتصاد ایران: رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل دولت چهاردهم و معرفی کابینه به کندی انجام می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: جامعه روز به روز به خبر و رسانه نیازمندتر می‌شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت بیان روایت اول در حوزه رسانه اضافه کرد: خبرنگاران تلاش کنند در اطلاع رسانی اخبار روایتگر اول باشند.

کوچکی نژاد با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای رسانه بیان کرد: رژیم صهیونیستی با شهادت خبرنگاران در غزه و فلسطین دنبال خاموش کردن حق و حقیقت است.

وی با اشاره به برخی مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: خلاهای قانونی در حمایت از خبرنگاران باید پوشش داده شود.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند کند تشکیل کابینه دولت چهاردهم بیان کرد: تشکیل دولت چهاردهم و معرفی کابینه به کندی انجام می‌شود.

کوچکی نژاد با تاکید بر تشکیل کابینه منسجم و انقلابی اضافه کرد: بعد از شهادت آیت الله رئیسی کار مردم و دولت روی زمین مانده و باید در شکل گیری کابینه و فعالیت دولت سرعت داده شود.

وی تاکید بر جذب بخش خصوصی از سوی دولت افزود: تشکیل تیم اقتصادی با نگاه جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی در دولت چهاردهم مورد مطالبه است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عقب ماندگی گیلان در بخش‌های مختلف اضافه کرد: عدم جذب سرمایه گذار توانمند و دلسوز در گیلان عقب ماندگی این استان را رقم زده است.

کوچکی نژاد با اشاره به محدودیت‌های زیست بومی گیلان بیان کرد: برای توسعه گیلان باید آمایش سرزمینی صورت گیرد.