تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744044
شناسه : 3744044
تاریخ :
انشعاب ۳۷۲ مشترک غیرمجاز آب در استان بوشهر قطع شد اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: انشعاب ۳۷۲ مشترک غیرمجاز آب در استان بوشهر قطع شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای تابستان امسال همزمان با افزایش رطوبت و دما در استان بوشهر، مشترکان همکاری شایسته و ستودنی با صنعت آب استان داشتند که دراین راستا از رویه تعاملی آنان قدردانی می‌شود.

وی اضافه کرد: با رسیدن به اوج گرما و افزایش چشمگیر میزان مصرف آب شرب در استان بوشهر انتظار می‌رود مشترکان صرفه‌جویی در مصرف آب را با جدیت تمام دنبال کنند.

عالی از شناسایی ۸۳۵ انشعاب غیرمجاز آب در استان و قطع انشعاب ۳۷۲ مشترک غیرمجاز خبر داد و بیان کرد: از مجموع انشعاب غیرمجاز شناسایی شده، شهرستان‌های دشتستان، تنگستان و گناوه به ترتیب با ۳۸۴، ۱۲۸ و ۹۸ مورد بیشترین انشعاب آب غیرمجاز را بین شهرستان‌های استان دارند.

وی ادامه داد: همچنین در قطع انشعابات غیرمجاز نیز شهرستان‌های دشتستان، گناوه و تنگستان به ترتیب با ۱۲۰، ۷۸ و ۶۹ مورد بیشترین انشعاب قطع شده را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: اکنون شمار انشعاب‌های مجاز شده، تکلیف نشده و قضائی شده در استان به ترتیب ۱۹۲، ۲۳۸ و ۳۳ انشعاب است.

وی تصریح کرد: انشعابات غیرمجاز آب تهدیدی جدی برای تأمین آب شرب پایدار هستند که در این راستا برخورد با متخلفان با قاطعیت دنبال می‌شود.

عالی گفت: از مشترکان فهیم هم استانی نیز انتظار می‌رود در طرح ساماندهی مشترکان غیرمجاز همکاری شایان و قابل توجهی با شرکت آبفا استان بوشهر داشته باشند.