تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3744038
شناسه : 3744038
تاریخ :
سه گزینه جدید برای دفاع چپ پرسپولیس اقتصاد ایران: حسین بادامکی می‌گوید یحیی عطیه الله و باشگاه سوچی در قبال پرسپولیس شیطنت کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

خبرگزاری آنا: حسین بادامکی در خصوص اینکه چه شد که باشگاه پرسپولیس نتوانست عطیه الله را جذب کند گفت: من فکر می کنم در این ماجرا باشگاه سوچی و خود این بازیکن در قبال پرسپولیس شیطنت کردند. ما با او همه توافقات را کرده بودیم. فقط یک امضا مانده بود اما در نهایت پیشنهاد باشگاه روسی به عطیه الله بابت تمدید قراردادش همه چیز را خراب کرد. باشگاه مصری هم تا جایی که شنیدم همه پول رضایتنامه او را داده است. البته از این قضیه مطمئن نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که اکنون برنامه باشگاه برای پست دفاع چپ چیست گفت: قطعا بی تفاوت نیستیم. گاریدو نام دو سه بازیکن  را داده ودر حال مذاکره ایم اما موضوع این است که سرمربی تیم می گوید بابت دروازه نگرانی داشته که اکنون با جذب گندوز خیالش راحت شده است. در پست دفاع چپ روی بازیکنانی که داریم حساب باز کرده و اتفاقا روی دو سه بازیکن نظر مثبت دارد.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه تکلیف سهمیه خارجی در شرایطی که باشگاه استقلال اعتراض کرده چه می شود، عنوان کرد: ما هم جواب اعتراض استقلال را در بیانیه ای داده ایم. در نامه ای هم که به کارگروه نظارت بر قراردادها ارسال کردیم خواستار این شدیم تا تکلیف خود را بدانیم هنوز اما جوابی به ما نداده اند.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده شکایت از بیرانوند نیز گفت: بخش حقوقی باشگاه پیگیر است.

بادامکی در مورد حواشی اردوی پرسپولیس در ترکیه به خصوص بازی با تیمی که اسم آن اشتباهی عنوان شد و همچنین مکان برگزاری اردو که گفته بودند کنار محل اسکان بازیکنان گاو و گوسفند رفت و آمد می کردند تصریح کرد: هر باشگاهی که در ترکیه اردو برگزار می کند به صورت پکیجی است. در پکیج اردوی پرسپولیس هم چند بازی دوستانه در نظر گرفته شده بود. این کار را هم یک گروه هماهنگ کننده انجام داده و ربطی به عوامل باشگاه ندارد. تنها اشتباه هم اعلام تیم بوده است. من هم از اینکه چنین اشتباهی رخ داده ناراحتم و توقع چنین چیزی را نداشتیم اما این طور هم نبود که نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم. حتی کار به تنش هم با طرف هماهنگ کننده کشید. البته او هم نمی خواست از قصد این کار را انجام دهد.

معاون باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در مورد مکان برگزاری اردو هم واقعا نمی دانم چرا بعضی شیطنت می کنند. ما در یک مکان زیبا و خوش آب و هوا اردو داشتیم. محل اسکان تیم با محل تمرین ۲۰ دقیقه فاصله بود. کمپ های تمرینی در ترکیه همه در مناطق روستایی است و رفت و آمد گاو و گوسفند هم در فضای باز طبیعی است. ضمن اینکه این گاو و گوسفندی که از آن صحبت می کنند نزدیک به ۶۰۰ متر دور از محل هتل بود. من احساس می کنم برخی از این صحبت ها و اخبار شیطنت است.

وی در این باره که بازی با تیم ناشناخته آفریقایی باعث مصدومیت اورنوف شد، گفت: اورونوف مصدوم نشد بلکه دچار گرفتگی عضله شد و مربیان ترجیح دادند برای جلوگیری از مصدومیت او را تعویض کنند.برای بازی کردن هم مشکلی ندارد و اینکه از او استفاده شود یا خیر به نظر گاریدو بستگی دارد. به هر حال او دیرتر از سایر بازیکنان به تمرینات اضافه شده است.
 

پ