تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصاد سلامت
لینک : econews.ir/5x3744017
شناسه : 3744017
تاریخ :
اندولیفت بهتر است یا هایفو؟ نظر متخصصان کدام است؟ اقتصاد ایران: اندولیفت و هایفو هردو روشی برای جوانسازی و سفت کردن پوست هستند. سوالی که برای خیلی از افراد پیش می‌آید این است که اندولیفت بهتر است یا هایفو. در این نوشته از مجله سلامت نیوز، درباره این‌که اندولیفت بهتر است یا هایفو و درباره هر کدام از این روش‌ها توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

اندولیفت و هایفو هردو روشی برای جوانسازی و سفت کردن پوست هستند. سوالی که برای خیلی از افراد پیش می‌آید این است که اندولیفت بهتر است یا هایفو. برای این‌که بدانید کدام روش بهتر است لازم است اطلاعاتی درباره هر کدام از این روش‌ها داشته باشید تا با مشورت پزشک بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. درباره این‌که اندولیفت بهتر است یا هایفو و درباره هر کدام از این روش‌ها توضیحاتی ارائه می‌دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

اندولیفت چیست؟

در پایخ به این سوال که اندولیفت چیست باید بگوییم اندولیفت یک روش جدید و غیر تهاجمی جوانسازی پوست است که با استفاده از لیزر بافت‌های عمقی پوست را جهت ساخت کلاژن‌ تحریک می‌کند و باعث سفت شدن و کاهش افتادگی پوست می‌شود. در این روش فیبری بسیار نازک وارد پوست می‌شود، پس از آن در حد فاصل بین بافت چربی و بخش عمیق لایه درم قرار می‌گیرد و لیزر دایود از طریق فیبر دیگری به این فیبر متصل می‌گردد. با جابه جا کردن فیبر در این ناحیه انرژی لیزر دایود در طیف مادون قرمز تابانده می‌شود.

اندولیفت به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می‌شود و برای جوانسازی صورت و سایر نواحی بدن استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای اندولیفت عبارتند از:

  • سفت کردن پوست و رفع افتادگی پوست
  • از بین بردن چربی‌های اضافی مانند غبغب
  • اصلاح زوایای صورت
  • کلاژن سازی
  • افزایش حرارت و تحریک ساخت عروق

اندولیفت بهتر است یا هایفو؟ نظر متخصصان کدام است؟

در ادامه به مزایا و معایب اندولیفت اشاره می‌کنیم:

مزایای اندولیفت

اندولیفت مزایای زیادی دارد که برخی این مزایا عبارتند از:

  • این روش یک روش غیر تهاجمی و بدون جراحی است و نیازی به ایجاد برش پوست نیست
  • دوره نقاهت ندارد و پس از انجام این روش می‌توان می‌توانید فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرید
  • امنیت بالایی دارد.

عوارض اندولیفت

در صورتی که اندولیفت توسط یک پزشک متخصص و باتجربه انجام شود، عوارض خاصی نخواهد داشت. عوارضی مانند التهاب و کبودی جزو عوارض معمول این روش هستند و بعد از چند روز بهبود می‌یابند.

هایفو چیست؟

هایفوتراپی یک روش برای جوانسازی پوست است که از انرژی اولتراسوند برای رفع افتادگی و از بین بردن چربی اضافی در ناحیه مورد نظر استفاده می‌کند. در این روش امواج اولتراسوند زیر پوست تابش می‌شود تا گرما ایجاد شود، سلول‌های چربی از بین بروند و کلاژن سازی در پوست تحریک شود.

کاربرد هایفوتراپی در بخش‌های مختلف صورت است و یک روش غیر تهاجمی و غیرجراحی برای جوانسازی پوست است که در نواحی زیر استفاده می‌شود و کاربرد دارد:

  • لیفت صورت و رفع افتادگی
  • لیفت و کاهش غبغب
  • کاهش منافذ باز پوست
  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک
  • لیفت ابرو
  • بینی
  • از بین بردن چربی شکم
  • هایفوتراپی واژینال

اندولیفت بهتر است یا هایفو؟ نظر متخصصان کدام است؟

در ادامه به مزایا و معایب هایفوتراپی اشاره می‌کنیم:

مزایای هایفوتراپی

برخی از اصلی ترین مزایای هایفو عبارتند از:

  • روشی موثر وبرای جوانسازی پوست
  • روشی غیر تهاجمی و بدون جراحی
  • روشی بی خطر و ایمن
  • بدون نیاز به بستری شدن

عوارض هایفوتراپی

معمولا هایفوتراپی عوارض زیادی ندارد و عوارض معمول مثل کمی درد یا قرمزی و تورم خفیف بعد از چند روز از بین خواهد رفت.

اندولیفت بهتر است یا هایفو؟

برای هر شخصی ممکن است این‌که کدام روش را انتخاب کند متفاوت باشد و تشخیص این‌که کدام روش زیبایی برای شما بهتر است بر عهده پزشک است، اما هر کدام از روش‌ها در برخی از موارد با یکدیگر تفاوت دارند که دانستن آن‌ها به شما کمک می‌کند. بزرگترین تفاوت این دو روش از نظر متخصصان، نحوه عملکرد آن‌هاست.

مقایسه اندولیفت و هایفو از نظر عملکرد

اندولیفت از لیزر برای جوانسازی پوست استفاده می‌کند در حالیکه هایفو از امواج اولتراسوند. اندولیفت با استفاده از لیزر بافت‌های عمقی پوست را جهت ساخت کلاژن‌ تحریک می‌کند و باعث سفت شدن و کاهش افتادگی پوست می‌شود. هایفو از انرژی اولتراسوند برای رفع افتادگی و از بین بردن چربی اضافی در ناحیه مورد نظر استفاده می‌کند. در این روش امواج اولتراسوند زیر پوست تابش می‌شود تا گرما ایجاد شود، سلول های چربی از بین بروند و کلاژن سازی در پوست تحریک شود. همچنین اندولیفت نسبت به هایفو روشی جدیدتر محسوب می‌شود و کاربردهای گوناگونی نیز دارد.

مقایسه اندولیفت و هایفو از نظر ماندگاری

از نظر ماندگاری نتایج، اندولیفت روشی ماندگارتر از هایفو است. نتایج اندولیفت برای دوره طولانی مدت حفظ می‌شود. نتایج هایفو ممکن است کوتاه تر باشد و به مرور زمان کاهش یابد اما با این حال ماندگاری قابل قبولی دارد. با این حال بر مدت زمان ماندگاری عوامل مختلفی مانند سن، سبک زندگی، رژیم غذایی و میزان مهارت پزشک تاثیر دارد.

البته می‌توان از هر دو روش به صورت ترکیبی نیز برای جوانسازی پوست استفاده کرد.

اندولیفت و هایفو در کلینیک جردن

از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که هر روش درمانی یا زیبایی را در کدام کلینیک و توسط کدام پزشک انجام می‌دهید. چه قصد انجام اندولیفت را داشته باشید چه هایفوتراپی، باید به اندازه کافی تحقیق کنید و بهترین دکتر اندولیفت و هایفو را انتخاب کنید.

کلینیک فوق تخصصی جردن با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و دستگاه های روز دنیا، بالاترین سطح خدمات در زمینه پوست و مو را با حضور تیم کاملی از تکنسین‌ها، دستیارهای پزشک، پزشکان و متخصصین پوست زیر نظر دکتر نیلفروش زاده (نفر اول اندولیفت دنیا) ارائه می‌دهد. متخصصین این کلینیک تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند. کلینیک جردن مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاه‌های ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه‌های FDA و CE می‌باشند. همچنین کلینیک پوست و مو جردن اولین مرکز پیوند مو در ایران بوده و دارای بیشترین پرونده در این حوزه می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 02145640 تماس حاصل فرمائید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به شما اطلاعاتی درباره دو روش زیبایی هایفو و اندولیفت ارائه کنیم. در پاسخ به سوال اندولیفت بهتر است یا هایفو باید گفت پاسخ این سوال کاملا بستگی به نظر پزشک شما دارد تا با توجه به شرایط پوستی شما بهترین تصمیم گرفته شود. می‌توانید کارهای زیبایی و درمانی خود از جمله هایفو و اندولیفت را در کلینیک زیبایی جردن انجام دهید تا از نتیجه درمان بالاترین حد رضایت را داشته باشید. کلینیک جردن مفتخر است با ارائه برترین خدمات زیبایی و جلب رضایت حداکثری مشتریان و زیباجویان آماده خدمت‌رسانی به بیماران عزیز باشد.

منبع: کلینیک زیبایی جردن