تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744015
شناسه : 3744015
تاریخ :
راه‌اندازی دستگاه جدید آنژیوگرافی در بوشهر/ نوسازی تجهیزات درمانی اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر از راه‌اندازی دستگاه جدید آنژیوگرافی در بوشهر با سرمایه گذاری ۵۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: نوسازی تجهیزات درمانی استان در دستور کار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح شنبه در آئین بهره برداری از یک‌دستگاه جدید آنژیوگرافی در بوشهر اظهار کرد: با راه اندازی این دستگاه جدید، کمیت و کیفیت خدمات رسانی به بیماران در بیمارستان قلب بوشهر بهبود می‌یابد.

استاندار بوشهر با اشاره به افزایش تخت‌های بیمارستانی استان خاطر نشان کرد: علاوه بر ساخت بیمارستان‌های جایگزین فاطمه زهرا (س) بوشهر و ۱۷ شهریور برازجان که در حال اجراست، اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان نیز با بیش از ۶۰ تخت اجرایی شده که اهمیت زیادی دارد.

محمدی زاده تصریح کرد: در هفته دولت امسال، کلنگ بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کنگان و ۱۱۰ تخت‌خوابی عسلویه زمین زده می‌شود که محل و میزان اعتبارات این دو پروژه مشخص شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه درمان، بخش خصوصی نیز چندین پروژه بزرگ در استان بوشهر دارد که تکمیل آنها، تحولی در حوزه درمان است و حمایت لازم را از این بخش انجام داده ایم.

محمدی زاده با بیان اینکه استان بوشهر در حوزه تجهیزات پزشکی، وضعیت مطلوبی نداشت گفت: در دو سال اخیر در بهبود امکانات و تجهیزات درمانی نیز اقدامات خوبی انجام شد و البته تا رسیدن به وضعیت مطلوب، فاصله داریم.

استاندار بوشهر ابراز داشت: امروز دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته در مجموعه بنت الهدی راه اندازی می‌شود و همچنین دستگاه‌های پمپ قلب نیز نوسازی شدند.

وی از راه اندازی بیمارستان جدید قلب در بوشهر خبر داد و افزود: بزودی با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی، جانمایی بیمارستان، انجام و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.