تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3744014
شناسه : 3744014
تاریخ :
طرح ضربتی مقابله با قاچاق با پاکسازی ۴۵ محل دپو سوخت در هرمزگان اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در منطقه گچین از توابع بندرعباس اجرا و در این طرح بیش از ۴ کیلومتر لوله تخریب و ۴۵ محل دپو سوخت پاکسازی شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان بیان کرد: در ادامه اجرای سلسله طرح‌هایی که در نقاط آلوده در سراسر استان، با بررسی اطلاعاتی و برنامه‌ ریزی های هدفمند کانون‌های مهم قاچاق سوخت در حوزه شهرستان بندرعباس مورد ضربه قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس، پلیس امنیت اقتصادی، پلیس مبارزه با قاچاق و یگان ویژه و با نظارت میدانی و هماهنگی دستگاه قضائی در مناطق گچین و خونسرخ اجرا شد بالغ بر ۴۵ نقطه که محل دپو به صورت بتنی و فلزی در زیر زمین تعبیه شده بود شناسایی و منهدم شد، بالغ بر ۱۰ مخزن بزرگ زیرزمینی و ۲۴۰ مخزن پلاستیکی و فلزی منهدم شدند و بیش از ۴ کیلومتر لوله کشی‌هایی که از مخازن به سمت خارج از محدوده جهت انتقال سوخت لوله کشی شده بود امحا شد.

فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در اجرای این طرح ضربتی ضمن توقیف ۶ دستگاه خودروی شوتی، ۲۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد که میزان ۱۸۰ هزار لیتر به دلیل عدم امکان انتقال در محل امحا گردید.

سردار علی اکبر جاویدان با تأکید بر این که طرح‌های مقابله با قاچاق ادامه خواهد داشت و اولین و آخرین طرح ما نخواهد بود، تصریح کرد: برابر امریه سردار فرماندهی محترم کل انتظامی کشور، امسال سال سختی برای قاچاقچیان خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی استان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی خوب دستگاه قضا، استاندار، سازمان حمل و نقل و دیگر دستگاه‌ها در اجرای کیفی و موفق طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده، خاطر نشان کرد: مأموریت و طرح‌های عملیاتی پلیس محکم‌تر و قاطع‌تر از گذشته اجرا می‌شود و این طرح‌ها استمرار خواهد داشت و هرگز اجازه نمی‌دهیم که سرمایه ملت به تاراج گذاشته شود.