تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743991
شناسه : 3743991
تاریخ :
جامعیت از ویژگی‌های خبرنگاران است اقتصاد ایران: تنکابن - فرماندار ویژه تنکابن آینده نگری و جامعیت خبر را از ویژگی‌های خبرنگار برشمرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجلیری ظهر شنبه در نشست تقدیر از خبرنگاران که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بروز بودن، آینده نگری و جامعیت خبر، از شاخصه‌های اصلی خبر و خبرنگار بوده و بی پرده و شفاف حرف زدن، زمینه ساز پیشرفت است.

وی با بیان اینکه رسانه عامل اصلی مطالبه گری است، تصریح کرد؛ دولتمردان با درک این موضوع باید با تعامل و همراهی با رسانه به وصول مطالبات کمک کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن بر پاسخ گویی و انتشار خدمات از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: به نظر می‌آید برخی مدیران ذائقه اطلاع رسانی ندارند و این مهم یک آسیب جدی بوده و مسبب عمیق‌تر شدن شکاف اجتماعی بین مردم و مسئولان شده و فضا را برای مانور دادن رسانه‌های معاند باز می‌گذارد.

این مسئول درباره پیگیری پروژه‌های عمرانی از برگزاری ۱۰ نشست تخصصی به طور نمونه برای رینگ شهری نشتارود سخن گفت و اضافه کرد: در برخی موارد، پیشرفت کار بدون استفاده از رسانه محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه شکاف اجتماعی ناشی از بی اعتمادی و اختلاف نظرها در این زمینه نباید تبدیل به اختلاف عقیده شود، تصریح کرد: تلاش در جهت کاهش این شکاف اجتماعی، تنها با رعایت اصل صداقت با جامعه محقق خواهد شد.

فرماندار تنکابن در پایان سخنان خود بر نقش رسانه در توسعه پایدار جامعه تاکید و اظهار امیدواری کرد: تا رسانه با رویکرد صادقانه و مطالبه گری درست به دور از حب و بغض و سلیقه شخصی اخبار و گزارش‌های منطقه را منتشر کنند.