تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3743983
شناسه : 3743983
تاریخ :
خودرو اسپرت جدید تویوتا با ظاهری جذاب معرفی شد اقتصاد ایران: عصر خودرو- همیشه لذت‌ بخش است که بخشی از یک جشن باشید، به‌ ویژه وقتی یک کوپه دو در قرمز جذاب و پرسرعت در میان باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، نسخه ویژه 2024  تویوتا GR86 TRUENO آماده رونمایی است. این نسخه ویژه تولید محدود و به شکل کوپه است که 40 سال از عرضه مدل قبلی آن یعنی  تویوتا AE86 Sprinter TRUENO می‌گذرد، مدل قبلی در دهه 80 میلادی رونمایی شد. تنها 860 دستگاه از این نسخه‌ های ویژه برای سال 2024 در ایالات متحده فروخته خواهد شد و شما می‌توانید بین یک گیربکس 6 سرعته دستی یا 6 سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنید.

نکته جالب توجه این است که در ژاپن به اسم SPRINTER TRUENO و در آمریکا به عنوان Corolla Sport GT-S liftback شناخته می‌شد و AE86 به کد شاسی مدل دهه 80 اشاره دارد.

این کوپه دو در واقعاً زیبا و چشم‌نواز است.

رنگ بدنه قرمز آن با عناصر الهام گرفته از AE86 همراه است که شامل یک کاپوت دو رنگ مشکی و قرمز و گرافیک‌ های پنل جانبی مشکی هستند که هر دو به مدل نمادین دهه 80 اشاره دارند.



مدل TRUENO بر روی چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی  با روکش فلزی مشکی سوار می‌شود و واقعاً آیرودینامیک به نظر می‌رسند، مخصوصا با ترمز های قرمز Brembo در جلو که به راننده حس ایمنی و پرفورمنس بالایی القاء میکنند. نشان  TRUENO Edition هم روی لبه سپر جلو و درب عقب قرار گرفته است.

تمام مدل های GR 86 دارای یک جلوپنجره شبکه‌ای مشکی به شکل G-mesh هستند. لوگوی GR و ورودی‌ های هوا هم با تزئینات مشکی با کیفیت ساخته شده‌اند. این خودرو ها همچنین دارای یک خروجی هوای پرفورمنس در قوس چرخ جلو و نشان GR در عقب هستند.
مدل TRUENO به یک سیستم نورپردازی تطبیقی در قسمت جلو مجهز است و اگزوز دوبل پرفورمنس مخصوص GR که در نمونه های  آزمایشی وجود داشت، به صورت اختیاری قابل سفارش است.

این خودرو به یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی باکسر مجهز شده که 228 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو با سیستم محرک عقب تحویل مشتریان می‌شود و مطمئنا عاشقان دریفت کردن علاقه زیادی به تیونینگ اجزای مختلف این خودروی اسپرت خواهند داشت.

این مدل که فقط 860 دستگاه از آن ساخته می‌شود به قیمت 35.815 دلار آمریکا فروخته خواهد شد که برای یک خودروی پرفورمنس تولید محدود عالی به نظر می‌رسد.