تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743977
شناسه : 3743977
تاریخ :
رسیدگی به محور سرخ رود- آمل مطالبه مردم است اقتصاد ایران: سرخ رود- بخشدار سرخ رود رسیدگی به وضعیت دو محور سرخ رود - آمل و سیاه‌کلا را از مطالبات بیان کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین‌زاده ظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران همکار با مجموعه بخشداری ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: خبرنگاران مشعل اطلاع‌رسانی را در جامعه روشن نگه می‌دارند و وظیفه اصحاب رساله حفظ رسالت خبر است.

وی افزود: دغدغه برای اعتلای بخش سرخ‌رود، فصل مشترک بین مجموعه بخشداری و خبرنگاران است تا از مردم مشکلات را به ما انعکاس دهند.

بخشدار سرخ‌رود تصریح کرد: با همکاری و همراهی خبرنگاران می‌توان مشکلات را مشخص، بررسی و پیگیری کرد.

حسین‌زاده در خصوص فعالیت‌های بخشداری سرخ‌رود، خاطرنشان کرد: حوزه سیاسی و اجتماعی در مدت اخیر پر رنگ‌تر بود چراکه سه دوره انتخابات را با فاصله بسیار کوتاه برگزار کردیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت و شهید جمهور، گفت: ما به‌عنوان اصلی‌ترین واحد بخش درصدد تمهید مقدمات برگزاری بودیم تا بهترین شکل ممکن برگزار شود.

بخشدار سرخ‌رود عنوان کرد: آرامش فضای سیاسی و امانت‌داری از رأی مردم از دغدغه‌های ما در این دوره انتخابات بود و نقش‌آفرینی خبرنگاران در این حوزه قطعاً بی‌تاثیر نبود.

حسین‌زاده در خصوص پیگیری و مدیریت روستاها اظهار کرد: مکاتبات و بازدیدها با اولویت مشکلات بیشتر روستاها شروع شد و ابلاغ حکم یک دهیار جدید نیز امروز انجام شده که این کار در راستای تعیین و تکلیف روستاها انجام می‌شود.

وی در مورد دو محور خطرناک سرخ‌رود به آمل و سیاهکلا به آمل، گفت: این مساله کم هزینه نیست و ما از گذشته اقدامات لازم را انجام دادیم، در سفرهایی که مسئولان و مقامات کشور به این بخش داشتند، موضوع پیگیری شد اما به واسطه هزینه بالا و انهار زارعی در کناره‌های جاده، کمی کار را سخت‌تر و طولانی‌تر کرده است.

بخشدار سرخ‌رود با اشاره به اینکه مشکلات و مطالبات دیگری نیز مردم بخش دارند، افزود: همه موارد بررسی و پیگیری می‌شود اما از پروژه‌ها با هزینه کمتر انجام می‌شود و هزینه‌های ملی پیگیری خواهد شد.

حسین‌زاده تاکید کرد: موضوع اینکه دهیاری‌ها ورود به بخش هزینه‌ها داشته باشند، برخی مواقع محدودیت دارد و همیشه نمی‌توان وظایف اعلام شده صورت گیرد و در حال حاضر روستای اورطشت و در قدم بعدی روستای عبدالله در دست اقدام است.