تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743923
شناسه : 3743923
تاریخ :
توقیف موتورسیکلت‌های متخلف در استان بوشهر ۶۱۰ درصد افزایش یافت اقتصاد ایران: بوشهر- رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: طی سال جاری توقیف موتورسیکلت‌های متخلف در استان بوشهر ۶۱۰ درصد افزایش یافته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد صادقی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین دلایل وقوع تصادفات در استان بوشهر عدم توجه به جلو به ۴۰ درصد، عدم رعایت حق تقدم با ۱۸ و تغییر مسیر ناگهانی با ۱۴ درصد است.

وی از افزایش ۱۳۰ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز در استان طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: میزان افزایش توقیف موتورسیکلت در استان بوشهر طی این مدت ۶۱۰ درصد بوده است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر از افزایش ۵۰۷ درصدی توقیف خودروهای شوتی در استان خبر داد و اضافه کرد: از امروز طرح ساماندهی موتورسیکلت‌ها در استان بوشهر آغاز می‌شود.

وی به سهم ۲۵ درصد اتباع در تصادفات رانندگی استان بوشهر اشاره و کرد و ادامه داد: برخورد جدی با اینگونه تخلفات در دستور کار پلیس است.

صادقی با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی در شهرهای اقماری استان بیان کرد: سن استفاده از موتورسیکلت در استان به کمتر از ۱۰ سال رسیده است.

وی تاکید کرد: طرح گواهینامه موتورسیکلت ویژه در حال اجرا است که در شهرهای بوشهر و برازجان در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه انجام می‌شود.