تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743903
شناسه : 3743903
تاریخ :
تیم خراسان جنوبی در مسابقات زورخانه‌ای نوجوانان کشور قهرمان شد اقتصاد ایران: بیرجند- خراسان جنوبی با اقتدار قهرمان رقابت‌های تیمی زورخانه‌ای نوجوانان کشور شو و افتخاری دیگر برای این استان رقم خورد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ورزش زورخانه‌ای قهرمانی نوجوانان کشور با حضور ۲۷۴ شرکت کننده از ۲۸ استان کشور در رشته‌های مهارت‌های فردی و تیمی زورخانه ای برگزار شد.

مسابقات ورزش زورخانه‌ای قهرمانی نوجوانان کشور با عنوان یادبود پهلوان شهید محمدابراهیم مبر در مجموعه ورزشی علیمرادیان شهرستان نهاوند واقع در شهر نهاوند استان همدان برگزار شد.

در این راستا تیم خراسان جنوبی توانست با کسب ۲۴۳ امتیاز بالاتر از همه رقبا مقام اول این دوره از مسابقات را برای استان به ارمغان آورد و تیم‌های تهران و اصفهان پس از خراسان جنوبی در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

آقایان امیرمحمد دلیری نیا، الیاس تازه روز، علی مقری، رسول فوایدی، امیرعلی مکی، ابوالفضل سورگی و امیرعلی یاری اعضای تیم خراسان جنوبی و آقایان علی اصغر اکبری و محمدحسین خدابخشی مربیان خراسان جنوبی هستند.

همچنین در بخش هنرهای فردی امیر محمد دلیری نیا نماینده استان در رشته چرخ تیز وزن منفی ۵۰ توانست با یک اجرای خوب مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کند.