تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3743901
شناسه : 3743901
تاریخ :
خبرنگاران جلوی دوربین رسانه ها کشته می شوندو خم به آبرو نمی اورند اقتصاد ایران: وزیر کار در نشست خبری به مناسبت روز. خبرنگاران با اشاره به کشتار جمعی در سرزمین فلسطین گفت: دژخیمان امروز خبرنگاران را با نشان خبرنگاری جلو دوربین رسانه ها می کشند و خم به آبرو نمی آورند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با خبرنگاران گفت: دژخیمان امروز خبرنگاران متعددی را با تن پوشش و نشان خبرنگاری در مقابل دوربین رسانه‌ها به شهادت می‌رسانند و خم به ابرو کسی نمی‌آید.

وی افزود: همین امروز صبح جمع کثیری مردم فلسطین به خاک و خون کشیده شدند.

وزیر کار ادامه داد: هزاران تن سلاح می‌فرستند برای جنایت و د. ادامه به افتخار جنایت جنگی می‌ایستند و دست افشانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر نبود قلم فرسایی اهل قلم، به این کشتار با سلاح کشتار جمعی تداوم می‌بخشیدند.

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: به کجا باید شکایت برد. سخن از مظلومیت را چگونه باید نگاشت. وحشی بافقی سروده «الهی سینه‌ای ده آتش افروز. و اندر آن سینه همه سوز».

مرتضوی یادآور شد: چه حقوق بشری و چه شورای امنیتی. آیا اگر مهمانی در جلسه رسمی سیاسی دعوت شده و شرکت می‌کند باید مورد هجوم و ترور قرار گیرد. آیا برای کشورهای غربی باشد، کشورهای اروپایی هم همین برخورد را می‌کردند.

وزیر کار ادامه داد: در این راستا چند نتیجه می‌توان گرفت، افزایش انسجام داخلی، افزایش انسجام جامعه اسلامی و قوی بودن که باید به مؤلفه‌های اقتدا. رملی و نظامی رسید.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به روز خبرنگار، گفت: در دوره کار خود اگر انتقادی از سوی رسانه بود استقبال کردیم و سعی شد مسائل پیگیری شود.