تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3743869
شناسه : 3743869
تاریخ :
رقیب طارمی در اینتر ماندنی شد اقتصاد ایران: مهاجم اتریشی تیم فوتبال اینتر که گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی‌اش از نراتزوری صورت گرفته بود به حضورش در کنار آبی‌و‌مشکی‌پوشان ادامه می‌دهد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاتزتا دلواسپورت مدعی شد که تلاش‌های اینتر جهت متقاعد کردن مارکو آرناتوویچ برای ترک این تیم و یافتن تیمی جدید بی‌نتیجه مانده است.

طبق ادعای نشریه میلانی؛ جلسه‌ای میان مدیران باشگاه و آرناتوویچ برگزار شده که در آن به مهاجم اتریشی هشدار داده شد که پس از لائوتارو مارتینس، مارکوس تورام و مهدی طارمی، گزینه چهارم بازی در خط حمله اینتر خواهد بود و این به معنای نیمکت‌نشینی‌های طولانی مدت برای بازیکن پیشین بولونیا است. با این حال آرناتوویچ ترجیح داده بماند و خودش را به کادر فنی ثابت کند. این در حالیست که او در هفته‌های اخیر پیشنهادهایی هم دریافت کرده که مهمترین آنها از ایتالیا و ترکیه (ترابزون اسپور) بوده است.

آرناتویچ که فصل گذشته به سبب تحقق بندی در قراردادش از بازیکن قرضی به بازیکن به قطعی تبدیل شد، در 34 بازی رسمی‌اش که البته به 1072 دقیقه حضور در زمین بازی محدود می‌شد، 7 گل زد و 3 پاس گل داد. او فصل گذشته تنها 8 بار در ترکیب اصلی اینتر قرار گرفت و امسال با اضافه شدن طارمی به فهرست مهاجمان نراتزوری، شانس حتی کمتری برای رسیدن به ترکیب اصلی خواهد داشت.

انتهای پیام/