تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743849
شناسه : 3743849
تاریخ :
۵٠گروه اردوهای جهادی به مناطق کم برخوردار سلماس اعزام شدند اقتصاد ایران: ارومیه - فرمانده سپاه سلماس از اعزام ۵۰ گروه در قالب اردوهای جهادی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ میرکاظمی در بازدید از اردوهای جهادی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: آذربایجان‌غربی جز استان‌های مقصد برای کاروان‌های راهیان نور شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود و این رزمایش تا ۱۹ ادامه دارد

وی از آبرسانی به مناطق محروم در قالب این رزمایش خبر داد و اضافه کرد: ۳۰ عنوان برنامه در قالب رزمایش جهاد گران فاطمی چهار برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه سلماس با بیان اینکه ۵۰ گروه جهادی در این رویداد حضور دارند، تاکید کرد: این رزمایش ۹ عرصه خدمتی را پوشش می‌دهد که از جمله آنها محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، عمران، کشاورزی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی، آموزشی و … را می‌توان اشاره کرد.

سرهنگ میرکاظمی از تکمیل و بهره برداری از ۵ طرح عمرانی عامل المنفعه در قالب این رزمایش عمدتاً در مناطق محروم خبر داد و ابراز کرد: در ایام برگزاری رزمایش بیش از ده تیم پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر و روستاهای محروم و مرزی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اعزام تیم تخصصی کشاورزی و دامپروری به همت بسیج مهندسین به مناطق محروم دیگر اقدامی است که در این رزمایش صورت گرفت، گفت: تکمیل و تصحیح راه‌های بین مزارع در دو روستا و ۸ مورد نصب پنل خورشیدی از جمله این اقدامات است.