تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3743847
شناسه : 3743847
تاریخ :
دشمن با اقدامات تروریستی به دنبال راه انداختن عملیات روانی است اقتصاد ایران: سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه گفت: دشمن تلاش دارد با اقدامات تروریستی یک عملیات روانی را راه بیندازد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نائینی سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه در نشست صمیمی با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: دشمن امروز یک جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی در ابعاد اقتصادی، سیاسی، روانی و فرهنگی راه انداخته است که مهمترین عرصه این جنگ، شناختی است و اگر دشمن در عرصه شناختی دستاورد نداشته باشد نمی‌تواند به دستاوردی برسد.

وی ادامه داد: یک عمل پیوسته در اتاق‌های جنگ دشمن وجود دارد و در عملیات تروریستی اخیر در کشورمان و لبنان و قبل از آن ترور شهید زاهدی ما با یک عملیات روانی پیوسته روبرو بودیم.

سخنگوی سپاه با اشاره به شکست‌های دشمن در میدان، گفت: دشمن تلاش دارد با این اقدامات تروریستی یک عملیات روانی را راه بیاندازد تا با این اقدامات روانی دستاوردی برای خود بسازد.

سردار نائینی با اشاره به دلایل ترور شهید هنیه، گفت: هنیه یک شخصیت سیاسی بود که در محافل و کشورهای مختلف جهان رفت آمد دارد اما رژیم صهیونیستی با هدف راه اندازی فتنه و ایجاد اختلاف شیعه و سنی دست به این اقدام زد امار با موضع‌گیری به موقع و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسؤولان کشورمان و نماز رهبر انقلاب و تشییع باشکوه در تهران این فتنه شکست خورد.

ادامه دارد...