تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3743831
شناسه : 3743831
تاریخ :
انجام ۸ماموریت پلیسی در استان سمنان/ قاتل ۲۹ساله دامغان دستگیر شد اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام هشت ماموریت پلیسی طی تعطیلات پایان هفته در استان خبر داد و گفت: در مهمترین رویداد قاتل ۲۹ ساله دامغانی دستگیر شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته هشت مأموریت مهم در استان به انجام رسید، ابراز داشت: دستگیری شش سارق، اجرای طرح آرامش، به دام افتادن دو فروشنده دینار تقلبی، دستگیری قاتل، کشف چوب تاغ با شلیک پلیس از جمله آنها است.

وی با بیان اینکه در مهمترین رویداد قاتل جوان ۲۵ ساله میدان امام رضا (ع) دامغان کمتر از چند ساعت از ارتکاب جرم دستگیر شد، افزود: قاتل ۲۹ ساله انگیزه خود را از انجام قتل اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پنج سارق سابقه دار لوازم خودرو و تلفن همراه در شاهرود دستگیر شدند، ابراز داشت: این افراد به انجام هشت فقره سرقت منزل و محتویات خودرو اعتراف کردند.

موقوفه‌ای از دستگیری سارق حرفه‌ای هنگام اوراق پراید خبر داد و تصریح کرد: از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجهی وسایل سرقتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شده است.

وی با بیان اینکه سارق ۲۵ ساله سیم و کابل در سمنان به دام پلیس افتاد، افزود: این فرد به انجام ۱۳ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح آرامش با محوریت پاکسازی نقاط آلوده در گرمسار به اجرا درآمد، ابراز داشت: ۱۶ معتاد، هشت خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر هروئین و شیشه کشف شد.

موقوفه‌ای از دستگیری دو فروشنده دینارهای تقلبی در دامغان خبر داد و تصریح کرد: این متهمان قصد داشتند مقادیر قابل توجه دینارهای تقلبی را به فروش برسانند که طی عملیات غافلگیرانه به دام افتادند.

وی از کشف ۴۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق با شلیک مأموران در محدوده روستای سقا آباد کلاته‌های شرقی خبر داد و افزود: دو دستگاه خودرو ۴۰۵ و پراید توقیف و راننده و سرنشینان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی عملیات دیگری یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم چوب تاغ قاچاق در میامی کشف شد، افزود: نیسان توقیف و متهم به دادسرا معرفی شد.